Administrare personal • lntocmirea contractelor Individuale de munca si a dosarelor de personal la angajare (minuta Informare, contract Individual de munco, completarea dosarului de personal cu copil ale principalelor documente de Identitate, studii sl stare civila ale salariatului sl alte documente necesare, ln functle de specific, precum şi alte documente necesare conform postului ocupat); • lntocmlrea documentatlei pentr...
Administrare personal • lntocmirea contractelor Individuale de munca si a dosarelor de personal la angajare (minuta Informare, contract Individual de munco, completarea dosarului de personal cu copil ale principalelor documente de Identitate, studii sl stare civila ale salariatului sl alte documente necesare, ln functle de specific, precum şi alte documente necesare conform postului ocupat); • lntocmlrea documentatlei pentru incetarea / modificarea/ suspendarea raporturilor de muncă (minute Informare, acte aditionale, decizii etc.) Generarea si transmiterea inregistrarilor in Registrului general de evidenta a salariatilor (Revisai) şi ln Registrului general de evidenta al funcţionarilor publici gestionat de ANFP, conform prevederilor legale; • Actualizarea periodica a dosarelor de personal, conform prevederilor legale: actualizarea informatiilor privind casa de asigurari de sanatate, persoane aflate in lntretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri, diplome, acred i tări, etc.; • Eliberarea de adeverinte pentru salariati (pentru obtinerea subventiei la ca/dura, pentru venituri si deduceri, pentru obtinerea creditelor de la banei si/sau in alte scopuri); • lntocmirea diverselor situatii privind concediile (de odihna, concediile fora plata, concediile medicale si dosarele de recuperare de sume din concediile medicale); • Realizarea diverselor situatii privind structura personalului (rapoarte periodice pentru Institutul National de Statistica, Ana!, ITM, CASS, CNPA