Servicii de restaurant, după cum urmează:
- LOT I – servicii de restaurant pentru cei 50 de membri ai delegaţiilor străine, precum şi pentru cele 3 persoane desemnate din cadrul instituţiei ce vor însoţi delegaţiile străine pe tot parcursul evenimentului.
Valoarea cheltuielilor zilnice de masa, LOT I, este de 15558.68 lei fără TVA (53 persoane x 146,78 lei fără TVA/persoană x 2 cine), respectiv 16958,96 lei cu TVA (53...
Servicii de restaurant, după cum urmează:
- LOT I – servicii de restaurant pentru cei 50 de membri ai delegaţiilor străine, precum şi pentru cele 3 persoane desemnate din cadrul instituţiei ce vor însoţi delegaţiile străine pe tot parcursul evenimentului.
Valoarea cheltuielilor zilnice de masa, LOT I, este de 15558.68 lei fără TVA (53 persoane x 146,78 lei fără TVA/persoană x 2 cine), respectiv 16958,96 lei cu TVA (53 persoane x 159,99 lei cu TVA/persoană x 2 cine).
- LOT II - servicii de restaurant (coffee break) trataţii oferite de către preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi în cadrul Adunării Generale a AREV pentru 100 de persoane (50 de persoane ai părţii străine şi 50 de persoane ai părţii române).
Valoarea cheltuielilor pentru LOT II este de 1760 lei fără TVA (100 persoane x 17,60 lei fără TVA/persoană), respectiv 1998 lei cu TVA (100 persoane x 19.98 lei cu TVA/persoană).
- LOT III - servicii de restaurant – masă oficială oferită de către preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi pentru aproximativ 100 de persoane la care vor participa cele 50 de persoane din delegaţiile străine şi 50 reprezentanţi ai părţii române.
Valoarea cheltuielilor pentru LOT III este de 22549 lei fără TVA (100 persoane x 225,49 lei fără TVA/persoană), respectiv 24998 lei cu TVA (100 persoane x 249,98 lei cu TVA/persoană).
Numărul final de participanţi va fi comunicat cu minim 48 de ore înaintea acţiunii, iar în funcţie de confirmările primite ulterior perioadei menţionate, numărul final de participanţi va putea fi comunicat prestatorului cu minim 24 de ore înainte de începerea acţiunii.
Plata se va efectua cu OP în contul de Trezorerie al furnizorului, ȋn baza facturii emisă electronic ṣi transmisă prin sistemul naṭional Ro e-Factura. Menţionăm că factura electronică trebuie să conţină toate datele de identificare (CUI- codul unic de înregistrare şi numărul contului din trezorerie), precum şi numărul de porţii servite.
Ataşăm Scrisoarea de intentie nr. 17403/08.05.2023