Feedback
I.D.: 80216517

Servicii de restaurant, coffee-break pentru data de 04.04.2023

Data publicarii
28.03.23 Exista 199.165 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55300000-3
Termenul limita pentru depunere:
31.03.23
Pretul estimativ:
917,43 RON - 917,43 RON
Documente participare:
  1. coffee breack - 04.04.2023.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de restaurant – coffee-break, în data de 04.04.2023, interval orar pentru servire 9:30-10:30, pentru aproximativ 50 de persoane: - Coffee break-ul se va servi în spaţiu dedicat, într-o locaţie aflată în proximitatea Palatului Culturii şi va fi pus la dispoziţia participanţilor pe toată durata menţionată. Meniul va include: - cafea şi selecţie de ceaiuri (minim 200 ml/persoană din fiecare produs enumerat); - lapte ...
Servicii de restaurant – coffee-break, în data de 04.04.2023, interval orar pentru servire 9:30-10:30, pentru aproximativ 50 de persoane: - Coffee break-ul se va servi în spaţiu dedicat, într-o locaţie aflată în proximitatea Palatului Culturii şi va fi pus la dispoziţia participanţilor pe toată durata menţionată. Meniul va include: - cafea şi selecţie de ceaiuri (minim 200 ml/persoană din fiecare produs enumerat); - lapte pentru cafea, zahăr alb şi brun, îndulcitor; - apă minerală plată (cel puţin o sticlă de 500 ml pentru fiecare persoană); - mix de produse de patiserie/cofetărie, proaspete, calitative (minim 100 g produse sărate şi dulci/persoană); - accesorii servire: pahare, ceşti de cafea, farfurii, şerveţele, tacâmuri, feţe de masă etc. Cerinţe obligatorii: - Vesela (pahare, ceşti de cafea, farfurii) utilizată pentru eveniment va fi din porţelan/sticlă (exclus produse de unică folosinţă); - Furnizorul va asigura personal specializat pentru servire/debarasare şi logistica necesară pentru servicii complete şi calitative, raportate la cele 50 de persoane participante. - Produsele de patiserie/cofetărie vor fi aşezate pe platouri; - Produsele vor fi de calitate superioară, proaspete, însoţite la livrare de certificatul de conformitate. Preţurile unitare din oferta financiară vor include toate costurile aferente prestării integrale a serviciilor de restaurant (materie primă, costuri cu personalul, mobilier specific, consumabile etc). Numărul final de participanţi va fi comunicat de către autoritatea contractantă cu minim 24 de ore înaintea acţiunii, iar recepţia acestui serviciu se va efectua în concordanţă cu cerinţele expuse şi cu numărul final de participanţi comunicat de către autoritatea contractantă, fapt ce va fi consemnat în procesul verbal de recepţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu