Serviciile de reprezentare media, comunicare şi publicitate presupun, cel puţin, următoarele activităţi estimate:
- Comunicarea cu cetăţenii prin canale media;
- Elaborarea strategiei de comunicare şi a mesajelor cheie;
- Comunicarea on-line a mesajelor – pagini web (ex Facebook);
- Elaborarea materialelor de comunicare (discursuri, suport interviuri presă, etc);
- Scrierea şi editarea de mesaje bazate pe creşterea transpar...
Serviciile de reprezentare media, comunicare şi publicitate presupun, cel puţin, următoarele activităţi estimate:
- Comunicarea cu cetăţenii prin canale media;
- Elaborarea strategiei de comunicare şi a mesajelor cheie;
- Comunicarea on-line a mesajelor – pagini web (ex Facebook);
- Elaborarea materialelor de comunicare (discursuri, suport interviuri presă, etc);
- Scrierea şi editarea de mesaje bazate pe creşterea transparenţei şi standardizarea informaţiilor de interes public: comunicate, ştiri de presă scrisă, radio şi televiziune, anunţuri, newsletter, întreţinerea comunicării directe a edilului cu cetăţenii prin intermediul social media, etc;
- Materiale destinate atât comunicării interne cât şi cu exteriorul;
- Monitorizare de presă;
- Monitorizare şi analiza comentariilor adresate instituţiei publice de către cetăţeni în mediul on-line;
- Scrierea, distribuirea şi tracking-ul comunicatelor de presa;
- Formularea răspunsurilor adecvate în situaţii de criză, a mesajelor referitoare la probleme sensibile;
- Alte cerinţe privind publicitatea media: activităţi de producţie media, activităţi de producţie media, fotografii, video, de prezentare evenimente instituţionale, etc.
- Suport pentru transmisiuni audio-video în timp real pe canalele de socializare, precum şi monitorizarea/moderarea acestora;
- Monitorizarea şi semnalarea canalelor de socializare create cu numele instituţiei cu scopul de a defăima sau oferii informaţii false
Durata contract 10 luni