Servicii de reparatii utilaje: LOT 1 – Masini autopropulsate pentru lucrari si LOT 2 – Utilaje dotate cu instalatie de ridicat , conform cerintelor caietului de sarcini-DRDP Constanta
Valoare estimata maxima acord cadru (L1+L2): 6.000.000,00 lei, fara TVA, Valoare estimata minima acord cadru (L1+L2): 2.040.000,00 lei, fara TVA. Din care pe loturi:
LOT 1- Servicii de reparatii utilajepentru masini autopropulsate pentru lucra...
Servicii de reparatii utilaje: LOT 1 – Masini autopropulsate pentru lucrari si LOT 2 – Utilaje dotate cu instalatie de ridicat , conform cerintelor caietului de sarcini-DRDP Constanta
Valoare estimata maxima acord cadru (L1+L2): 6.000.000,00 lei, fara TVA, Valoare estimata minima acord cadru (L1+L2): 2.040.000,00 lei, fara TVA. Din care pe loturi:
LOT 1- Servicii de reparatii utilajepentru masini autopropulsate pentru lucrari
Valoare maxima acord cadru– 5.800.000,00 lei fara TVA,
Valoare minima acord cadru– 1.940.000,00 lei fara TVA,
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: minim 1 contract subsecvent pe an.
Valoarea celui mai mare contract subsecvent : 2.900.000 lei fara TVA.
Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 970.000 lei fara TVA.
Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru cat si cantitatile estimate minima si maxima aferente unui contract subsecvent se regasesc ca Anexe la documentatia de atribuire/caietul de sarcini.
LOT 2- Servicii de reparatii utilaje dotate cu instalatie de ridicat
Valoare maxima acord cadru– 200.000 lei fara TVA,
Valoare minima acord cadru– 100.000 lei fara TVA,
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: minim 1 contract subsecvent pe an.
Valoare celui mai mare contract subsecvent : 100.000 lei fara TVA.
Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 33.333,33 lei fara TVA.
Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru cat si cantitatile estimate minima si maxima aferente unui contract subsecvent se regasesc ca Anexe la documentatia de atribuire/caietul de sarcini.
A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu Documentatia de Atribuire este in a 20-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B)Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
C. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns si drept urmare se va considera TARDIVA.
D. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).