Servicii de reparatii si ITP -LOT 1 - Autovehicule cu masa totala maxima autorizata mai mare de 3,5 tone si LOT 2 -Remorci,
conform cerintelor caietului de sarcini-DRDP Constanta.Valoare estimata maxima acord cadru (L1+L2): 6.000.000,00 lei, fara
TVAValoare estimata minima acord cadru (L1+L2): 1.800.000,00 lei, fara TVA.Din care pe loturi:LOT 1- Servicii de reparatii
si ITP la autovehicule cu masa totala ...
Servicii de reparatii si ITP -LOT 1 - Autovehicule cu masa totala maxima autorizata mai mare de 3,5 tone si LOT 2 -Remorci,
conform cerintelor caietului de sarcini-DRDP Constanta.Valoare estimata maxima acord cadru (L1+L2): 6.000.000,00 lei, fara
TVAValoare estimata minima acord cadru (L1+L2): 1.800.000,00 lei, fara TVA.Din care pe loturi:LOT 1- Servicii de reparatii
si ITP la autovehicule cu masa totala maxima autorizata mai mare de 3,5 toneValoare maxima acord cadru– 5.700.000 lei fara
TVA, Valoare minima acord cadru– 1.710.000 lei fara TVA, Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite:
minim 1 contract subsecvent pe an.Valoarea celui mai mare contract subsecvent : 2.850.000 lei fara TVA.Valoarea celui mai
mic contract subsecvent: 855.000 lei fara TVA.Cantitatile minime si maxime aferente acordurilor cadru cat si cantitatile
estimate minima si maxima aferente unui contract subsecvent se regasesc ca Anexe la documentatia de atribuire/caietele de
sarcini aferente fiecarui lot.LOT 2- Servicii de reparatii si ITP la remorci Valoare maxima acord cadru– 300.000 lei fara
TVA, Valoare minima acord cadru– 90.000 lei fara TVA, Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: minim
1 contract subsecvent pe an.Valoare celui mai mare contract subsecvent : 150.000 lei fara TVA.Valoarea celui mai mic contract
subsecvent: 45.000 lei fara TVA.Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru cat si cantitatile estimate minima si
maxima aferente unui contract subsecvent se regasesc ca Anexe la documentatia de atribuire/caietul de sarcini.A. Conform art.
160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura
de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu Documentatia de Atribuire
este in a 20-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. B)Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea
98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari
in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa
data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat
la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.C. Orice solicitare
de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns si drept
urmare se va considera TARDIVA.D. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).