Feedback
I.D.: 18881230

Servicii de reparatii si intretinere utilaje frigorifice

Data publicarii
06.04.17 Exista 162.677 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Termenul limita pentru depunere:
13.04.17
Pretul estimativ:
860,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de prestare servicii de reparatii si intretinere utilaje frigorifice se refera la 5 lazi frigorifice, 1 lada congelator si 2 camere frigorifice. Oferta financiara va cuprinde tariful, fara TVA, pentru revizia camerei frigorifice si a lazilor frigorifice. Prestatorul se obliga sa mentina in stare de functionare, la parametrii normali, a echipamentelor mentionate mai sus prin : - asigurarea serviciilor de reparatii o...
Contract de prestare servicii de reparatii si intretinere utilaje frigorifice se refera la 5 lazi frigorifice, 1 lada congelator si 2 camere frigorifice. Oferta financiara va cuprinde tariful, fara TVA, pentru revizia camerei frigorifice si a lazilor frigorifice. Prestatorul se obliga sa mentina in stare de functionare, la parametrii normali, a echipamentelor mentionate mai sus prin : - asigurarea serviciilor de reparatii ocazionale la camerele frigorifice si lazile frigorifice pe care unitatea le are in exploatare. - asigurarea serviciilor de verificare periodica a camerelor frigorifice si lazilor frigorifice pe care unitatea le are in exploatare. Lucrarile de întretinere periodica care se vor executa sunt: - verificarea functionalitatii; - desprafuirea condensatorului prin suflare cu aer comprimat; - desprafuirea filtrelor de pe unitatea interna; - desprafuirea vaporizatorului; - verificarea sondelor; - verificarea presiunii la freon si suplimentare în caz de pierderi; - verificarea temperaturii pe condensator si vaporizator; - remedierea defectiunilor constatate ( mici interventii); Revizia echipamentelor va avea loc semestrial. Fiecare comanda a Beneficiarului in vederea executarii unei reparatii ocazionale se va factura independent in baza unei situatii de lucrari prezentate de catre Prestator si aprobata de catre Beneficiar. Tarifele pentru situatia de lucrari se constituie anexa la contract. Plata facturilor se va efectua in contul de trezorerie al prestatorului in termen de 30 de zile de la inregistrarea lor la secretariatul DSPJ Bacau. Timp maxim de prezentare la sesizarea unei defectiuni 24 ore.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de reparatii si intretinere aparate aer conditionat 23.04.18
Servicii de supervizare lucrări pentru obiectivul de investiţii "Modernizarea coridorului de mobilitate urbană integrată în zona centrală a Municipiului Moineşti" în cadrul proiectului "Modernizarea coridorului de mobilitate urbană integrată în zona centrală a Municipiului Moineşti" , finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3- Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 4 e – Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilităţii urbane multimodale durabile şi a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare, Obiectivul specific 3.2. – Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazată pe planurile de mobilitate urbană durabilă Cod SMIS 122079 30.08.21
Consultarea pieţei se organizează în vederea obţinerii de informaţii relevante pentru determinarea valorii estimate a serviciilor, conform cerinţelor cuprinse în Caietul de sarcini.Estimarea valorii contractului de întreţinere şi reparaţii ale centralelor termice pentru o perioadă de 24 de luni. 24.07.19
Servicii de întreţinere a culoarelor de trecere a LEA care trec prin zone cu vegetaţie arboricolă (UTT Bacău) 20.09.22
Servicii de verificare a calitatii proiectului tehnic pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZAREA CENTRULUI CULTURAL NEMIRA, SITUAT IN ORASUL DARMANESTI, STR. CHIMIEI, NR. 148, JUD. BACAU"  
Furnizare si instalare sistem supraveghere video la sediul DSP Bacau, str.Vasile Alecsandri nr.45. 02.06.22
Lucrări de modernizare (proiectare, furnizare şi execuţie) la obiectivul de investiţie : ,, Modernizarea grupului de cogenerare de 14 MWe din cadrul SACET Bacău" 06.08.21
Lucrări de modernizare (proiectare, furnizare şi execuţie) la obiectivul de investiţie : ,, Modernizarea grupului de cogenerare de 14 MWe din cadrul SACET Bacău" 06.08.21
Lucrări de modernizare (proiectare, furnizare şi execuţie) la obiectivul de investiţie : ,, Modernizarea grupului de cogenerare de 14 MWe din cadrul SACET Bacău" 25.08.21
Servicii de mentenanta trimestriala la centrala telefonica Panasonic- CRRN Darmanesti.