Pentru buna desfasurare a functionarii instalatiei de interes national Platforma de Experimentari Aerodinamice din cadrul Platformei Militari, cat si pentru pastrarea parametrilor existenti de functionare a acesteia, sunt necesare unele servicii de intretinere si reparatii pentru anumite sisteme tehnice.
Pentru realizarea in conditii optime a activitatilor de cercetare-dezvoltare din cadrul I.N.C.A.S. Bucuresti, este ne...
Pentru buna desfasurare a functionarii instalatiei de interes national Platforma de Experimentari Aerodinamice din cadrul Platformei Militari, cat si pentru pastrarea parametrilor existenti de functionare a acesteia, sunt necesare unele servicii de intretinere si reparatii pentru anumite sisteme tehnice.
Pentru realizarea in conditii optime a activitatilor de cercetare-dezvoltare din cadrul I.N.C.A.S. Bucuresti, este necesara realizarea in regim de urgenta a serviciilor de REPARATII LA TURNUL DE RACIRE din cadrul Sufleriei Trisonice INCAS – Instalatie de Interes National. Necesitatea reparaţiei este amplificata de o serie de semne de uzura excesiva si de o deteriorare reala a parametrilor functionali de baza.
Serviciile de reparatie la Turnul de Racire presupun activitati de proiectare, interventie, montaj si calibrari tehnice. Modul de realizare presupune intreruperi totale/partiale ale functionarii sistemului de functionare al instalatiei, ceea ce impune activitatea in afara orelor de program, pe cat posibil, pentru a nu perturba programele experimentale in derulare.
Aceste servicii se vor realiza în corelare cu programul de testare INCAS, după cum urmează:
Etapa 1 Proiectarea reparaţiei sistemului de răcire
- Masuratori si evaluari ale componentelor sistemului
- Adaptarea modulelor la sistemul actual
- Discutie despre situaţia instalaţiei şi instalării componentelor
- Dimensionarea si selectarea componentelor/fitingurilor
- Dimensionarea tubulaturii
- Clarificarea tehnica si propunerea soluţiei
- Sedinte de coordonare
-Sedinte de coordonare management de proiect
- Coordonarea instalarii si aprovizionarii componentelor
- Crearea unui flux de proces
- Adaptarea fluxului de proces la specificatiile instalatiei de răcire
- Creare instalatie si realizare desene
- Crearea unui model 3D al modulului
- Adaptarea modulului la instalaţia veche
- Realizarea desenelor de productie
- Crearea listelor de piese
- Întocmirea documentaţiei în limba engleză şi unde este posibil în limba română
- Punerea în funcţiune a instalaţiei şi instruirea personalului care o deserveşte.
Etapa 2 Reparatia kit-ului hidraulic
- Reparatia conexiunilor si a pieselor uzate ale modulului
- Reparaţia pompelor de circulaţie a apei de răcire
- Înlocuirea rezervorului dreptunghiular cu capac închis în partea de sus, inclusiv conexiunile acestora
- Reparaţie/Înlocuire staţie de tartare a apei de process
- Senzor de nivel
- Comutare vară-iarnă
- Conexiune alimentare cu apă
- Reparaţie/Înlocuire a modulelor care separă sistemele
- Montajul modulelor la faţa locului
- Punerea în funcţiune.
Etapa 3 Reparatia modulului de racire
- Reparaţia turnului de răcit
- Înlocuirea pieselor necesare din turnul de răcit
- Înlocuirea conductelor din turnul de răcit
- Înlocuirea dozelor de pulverizare a apei din turn
- Înlocuirea ventilatoarelor axiale ale turnului de răcit.
Aceste servicii se vor realiza în etape in corelare cu programul de testare INCAS si in conformitate cu disponibilitattea spatiilor care necesita reparatii, după cum urmează:.
Etapa 1. Proiectarea reparaţiei sistemului de răcire
Etapa 2 Reparatia kit-ului hidraulic
Etapa 3. Reparatia modulului de racire
1. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
2. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. .........
NOTA: Continuarea descrierii se regaseste in - Documentatie_Atribuire_Serv_rep_Turn_Racire-semnat.doc.p7s