Serviciul de reparatii, pentru echipamentele indicate in Anexa 1 din caietul de sarcini, va include urmatoarele activitati: 1. Interventia, la cererea beneficiarului, in cazul defectarii sau functionarii improprii a echipamentelor si efectuarea operatiunilor de repunere in functiune prin: o diagnosticarea defectiunilor si remedierea acestora prin reparatie; o prezentarea listei cu piesele si/sau subansamblele care trebuiesc...
Serviciul de reparatii, pentru echipamentele indicate in Anexa 1 din caietul de sarcini, va include urmatoarele activitati: 1. Interventia, la cererea beneficiarului, in cazul defectarii sau functionarii improprii a echipamentelor si efectuarea operatiunilor de repunere in functiune prin: o diagnosticarea defectiunilor si remedierea acestora prin reparatie; o prezentarea listei cu piesele si/sau subansamblele care trebuiesc inlocuite, impreuna cu devizul de lucrari pentru manopera spre acceptare la sediul CJ Iasi; o inlocuire piese si/sau subansamble furnizate de beneficiar. 2. Reparatiile si activitatile de asistenta tehnica se fac exclusiv la sediul beneficiarului. Se pot lua la sediul prestatorului de servicii doar echipamentele a caror depanare necesita aparatura specifica de laborator. In cazul preluarii calculatoarelor si/sau laptop-urilor nefunctionale, de catre prestatorul de servicii, in vederea depanarii la sediul firmei, se va asigura confidentialitatea datelor stocate pe HDD. 3. Pe perioada derularii contractului, prestatorul de servicii se obliga sa constate defectiunea in maximum 12 ore de la sesizarea telefonica, prin fax sau prin e-mail. 4. În cazul in care remedierea defectiunii se face fara inlocuire de piese si/sau subansamble, remedierea se va efectua in maxim 36 de ore de la data reclamarii acesteia de catre beneficiarul echipamentelor supuse contractului de service. 5. In cazul necesitatii inlocuirii unor componente (placi de retea, placi video, surse de alimentare, memorii, placi de baza, procesoare, subansamble imprimante etc.) procedura adoptata este urmatoarea: o Prestatorul va prezenta beneficiarului lista de piese care trebuie inlocuite; o Beneficiarul va achizitiona piesele necesare si le va preda furnizorului pentru inlocuire; o La decontarea serviciilor, prestatorul de servicii va prezenta: deviz de lucrari detaliat, certificate de garantie pentru lucrarile executate etc. 6. In cazul In care echipamentul care nu functioneaza nu mai poate fi reparat din cauza lipsei de piese de schimb, deoarece acestea au fost scoase din fabricatie sau costurile de reparatie nu se justifica, prestatorul de servicii va anunta beneficiarul in maxim 24 de ore pentru a lua masurile ce se impun. 7. Toate costurile de transport ce intervin pentru rezolvarea sesizarilor beneficiarului sunt suportate de prestatorul de servicii. 8. Orice reparatie se va consemna in Fisa de Interventie a echipamentului (fisa ce va fi predata beneficiarului, respectiv Compatimentului Informatica, impreuna cu echipamentul reparat), mentionandu-se data interventiei, operatiile executate etc. 9. Cerinte privind modalitatile de sesizare a defectiunilor aparute la echipamente: o Ofertantul va pune la dispozitia beneficiarului nume, adrese si numere de telefon si fax pentru service. o Orar pentru sesizarile in perioada contractului de servicii: luni – vineri, orele 8:00 – 16:00 (excluzand sarbatorile legale).