1. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator tip SM 100 = 2 bucati;
2. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator tip SM 9 = 10 bucati;
3. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator tip P9 = 10 bucati;
4. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator cu pulbere tip P50 = 2 bucati;
5. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator tip P6 = 110 bucati;
6...
1. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator tip SM 100 = 2 bucati;
2. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator tip SM 9 = 10 bucati;
3. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator tip P9 = 10 bucati;
4. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator cu pulbere tip P50 = 2 bucati;
5. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator tip P6 = 110 bucati;
6. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator tip G2 = 10 bucati;
7. Servicii de verificare, reparare si reincarcare stingator presurizat, cu pulbere tip BC P6 = 6 bucati.
CERINTE:
A). prestatorul să fie autorizat I.S.C.I.R. pentru activitatea de verificare tehnică periodică, reparare, reîncărcare, scoatere din uz şi efectuarea de propuneri de casare a recipentelor/buteliilor de tip stingătoare de incendiu;
B). prestatorul este obligat să prezinte certificatul de competenţă eliberat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă-Centrul Naţional pentru Securitate la incendiu şi Protecţie Civilă şi alte documente în conformitate cu legislaţia în vigoare;
C). copii ale certificatelor de absolvire/atestare a personalului care va efectua prestarea de serviciu solicitată;
D). declaraţii de performanţă, certificate de calitate sau agremente tehnice pentru substanţele folosite la încărcarea stingătoarelor, în conformitate cu Fişa Tehnică de Securitate a produsului;
E). la preluarea stingătoarelor, în prezenţa cadrului tehnic cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor, se va proceda la verificarea funcţionalităţii stingătoarelor, aspecte ce vor fi consemnate într-un proces verbal de constatare, semnat şi însuşit de ambele părţi;
F). după efectuarea operaţiunilor de verificare tehnică periodică, reparare, reîncărcare, stingătoarele vor fi predate beneficiarului pe bază de proces verbal, însoţit de documentele legale şi eventualele propuneri de scoatere din uz pentru fiecare tip de recipient (stingător);
G). pe durata operaţiunilor de verificare tehnică periodică, reparare, reîncărcare, prestatorul va asigura un număr de minim 10 stingătoare tip P6 (ABC)------
H). pentru fiecare tip de stingător, prestatorul va transmite achizitorului instrucţiuni referitoare la operaţiile/lucrările de verificare periodică/întreţinere, periodicitatea efectuării acestora, precum şi condiţiile care trebuie respectate pentru menţinerea lor în stare de funcţionare;
J). după încărcarea stingătoarelor de incendiu, prestatorul va proceda la etichetarea, marcarea şi sigilarea acestora, în conformitate cu prevederile legale;
K). termenul de valabilitate pentru stingătoare trebuie să fie de minim 12 luni de la momentul încărcării, marcat cu etichetă autocolantă;