Feedback
I.D.: 28939094

Servicii de reparatii si intretinere a ambulantelor

Data publicarii
15.06.18 Exista 72.744 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50110000-9 34300000-0
Pretul estimativ:
923.574,00 RON
909.223,00 RON
168.767,00 RON
330.249,00 RON
334.329,00 RON
666.082,00 RON
295.611,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Estimarea valorii totale a achizitiilor pentru întreaga durata a acordului-cadru (dupa caz; numai în cifre): Acordul-cadru are ca obiect Servicii de reparatii si intretinere a ambulantelor pe anul 2018, obiect care a fost divizat pentru a adapta dimensiunea obiectului contractelor individuale rezultate astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autor...
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Estimarea valorii totale a achizitiilor pentru întreaga durata a acordului-cadru (dupa caz; numai în cifre): Acordul-cadru are ca obiect Servicii de reparatii si intretinere a ambulantelor pe anul 2018, obiect care a fost divizat pentru a adapta dimensiunea obiectului contractelor individuale rezultate astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici, astfel ca se vor incheia 7 acorduri cadru, pentru fiecare lot in parte. Avand in vedere dispozitiile art.1 din Ordonanta de Urgenta nr.71/2012 privind desemnarea Ministerului Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizate, si dispozitiile art.4 , durata acordului cadru va fi de 24 luni, iar executarea contractelor subsecvente se pot rezilia de catre achizitor in orice moment, fara plata de daune interese, la ordinul Ministerului Sanatatii, in situatia in care acesta din urma finalizeaza implementarea la nivel national al sistemului centralizat de achizitii publice si atribuie servicii de reparatii/furnizarea de piese de schimb pentru mijloacele auto folosite de institutiile pe care le finanteaza. Valoarea estimata pe fiecare lot este : Valoare estimata totala LOT 1 = intre 165.124 si 330.249 RON Valoare estimata totala LOT 2 = intre 167.165 si 334.329 RON Valoare estimata totala LOT 3 = intre 147.778 si 295.611 RON Valoare estimata totala LOT 4 = intre 333.038 si 666.082 RON Valoare estimata totala LOT 5 = intre 63.122 si 168.767 RON Valoare estimata totala LOT 6 = intre 454.642 si 909.223 RON Valoare estimata totala LOT 7 = intre 252.138 si 923.574 RON Valoarea estimata totala a acordului cadru, fara TVA: intre 1.583.007 si 3.627.835 RON Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent : LOT 1 = 165.124 RON; LOT 2= 167.165 RON ; LOT 3 = 147.778 RON ; LOT 4 = 333.038 RON ; LOT 5 = 84.414 RON ; LOT 6 = 454.642 RON ; LOT 7 = 461.787 RON Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente sunt conform anexei din caietul de sarcini. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare va fi in a 10 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.1 din fisa de date, respectiv cu 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de reparatii si intretinere a ambulantelor 13.04.18
Servicii de reparații și întreținere a ambulanțelor  
Servicii de reparare, intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe pentru autosanitare 17.03.20
Combustibil pentru parcul auto  
Acord cadru – Furnizare Materiale Sanitare şi Dezinfectanti 29.03.21
SERVICII DE REPARARE ŞI ÎNTREŢINERE A AUTOSPECIALELOR, AUTOVEHICULELOR ŞI MICROBUZELOR APARŢINÂND I.P.J. TULCEA  
Acord cadru – Furnizare Materiale Sanitare şi Dezinfectanti  
Intocmire documentatii cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara a sectoarelor de drum national aflate in administrarea CNAIR SA – D.R.D.P. Constanta: Lot 1 – judetul Constanta, Lot 2 – Judetul Calarasi, Lot 3 – Judetul Ialomita, Lot 4 – Judetul Braila, Lot 5 – Judetul Tulcea-DRDP Constanta  
Intocmire documentatii cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara a sectoarelor de drum national aflate in administrarea CNAIR SA – D.R.D.P. Constanta: Lot 1 – judetul Constanta, Lot 2 – Judetul Calarasi, Lot 3 – Judetul Ialomita, Lot 4 – Judetul Braila, Lot 5 – Judetul Tulcea-DRDP Constanta  
Intocmire documentatii cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara a sectoarelor de drum national aflate in administrarea CNAIR SA – D.R.D.P. Constanta: Lot 1 – judetul Constanta, Lot 2 – Judetul Calarasi, Lot 3 – Judetul Ialomita, Lot 4 – Judetul Braila, Lot 5 – Judetul Tulcea-DRDP Constanta