Achiziţia de "Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru vehicule avand MTMA ≤ 3,5 to aflate în parcul auto propriu al CMESB S.A.", prin închierea unui acord-cadru cu durata, cu o durată de 24 de luni, este împărţită în 6 (şase) loturi, astfel:
Lotul 1 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile la autovehicule marca DACIA, aflate in gara...
Achiziţia de "Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile pentru vehicule avand MTMA ≤ 3,5 to aflate în parcul auto propriu al CMESB S.A.", prin închierea unui acord-cadru cu durata, cu o durată de 24 de luni, este împărţită în 6 (şase) loturi, astfel:
Lotul 1 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile la autovehicule marca DACIA, aflate in garanţie;
Lotul 2 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile la autovehicule marca VW, aflate in garanţie;
Lotul 3 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile la autovehicule marca ISUZU;
Lotul 4 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile la autovehic marca FIAT;
Lotul 5 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile la autovehicule marca OPEL, aflate in garantie;
Lotul 6 - Servicii de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile la autovehicule marca FORD;
Serviciile de reparaţii, întreţinere şi furnizare de piese de schimb şi consumabile la autovehicule aflate în parcul auto propriu al CMESB S.A. trebuie să respecte cerinţele impuse prin Caietul de sarcini.
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarficare/informaţiilor suplimentare în a 11 - a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.