Obiectul achiziţiei este repararea etanşărilor mecanice conform tipurilor şi cantităţilor descrise în Documentaţia descriptivă CR # 35434, la Cap. 5, respectiv Cap. 6. Etanşările vor fi preluate de prestator de la sediul Achizitorului. Toate costurile aferente serviciilor de reparaţii (transport, manoperă, piese de schimb/ componente, consumabile, materiale mărunte, scule/ echipamente utilizate) sunt în sarcina Prestatorulu...
Obiectul achiziţiei este repararea etanşărilor mecanice conform tipurilor şi cantităţilor descrise în Documentaţia descriptivă CR # 35434, la Cap. 5, respectiv Cap. 6. Etanşările vor fi preluate de prestator de la sediul Achizitorului. Toate costurile aferente serviciilor de reparaţii (transport, manoperă, piese de schimb/ componente, consumabile, materiale mărunte, scule/ echipamente utilizate) sunt în sarcina Prestatorului.
Pentru fiecare etanşare se va întocmi un Proces verbal de constatare a stării acesteia, procesul verbal va fi supus spre aprobare reprezentanţilor Achizitorului, iar reparaţia propriu-zisă se va efectua după aprobarea acestuia.
După reparare, fiecare etanşare va fi testată de căte Prestator şi se va întocmi un Buletin de încercări. Prestatorul va elabora documentaţia pentru orice modificare/ îmbunătăţire adusă faţă de proiectul original, pe care o va supune aprobării Achizitorului înainte de implementare, inclusiv în cazul pieselor care au ieşit din fabricaţie,