Obiectul acordului cadru il reprezinta il reprezinta prestarea serviciilor de intretinere si reparatii, cu piese incluse, a centralelor termice si statiilor de hidrofor care deservesc imobilele Academiei de Studii Economice din Bucuresti, prin incheierea unui acord cadru, cu o durata de 18 luni, cu doua loturi:
• LOT 1 – SERVICII DE REPARATII CENTRALE TERMICE SI STATII HIDROFOR, CU PIESE INCLUSE, PENTRU DIRECTIA SOCIALA ...
Obiectul acordului cadru il reprezinta il reprezinta prestarea serviciilor de intretinere si reparatii, cu piese incluse, a centralelor termice si statiilor de hidrofor care deservesc imobilele Academiei de Studii Economice din Bucuresti, prin incheierea unui acord cadru, cu o durata de 18 luni, cu doua loturi:
• LOT 1 – SERVICII DE REPARATII CENTRALE TERMICE SI STATII HIDROFOR, CU PIESE INCLUSE, PENTRU DIRECTIA SOCIALA - cantitatile de servicii de reparatii solicitate si de piese de schimb pentru centralele termice si statiile de hidrofor care fac obiectul Lotului 1, precum si specificatiile tehnice si conditiile de prestare sunt descrise in caietul de sarcini.
• LOT 2 – SERVICII DE REPARATII CENTRALE TERMICE SI STATII HIDROFOR, CU PIESE INCLUSE, PENTRU DIRECTIA ADMINISTRATIVA - cantitatile de servicii de reparatii solicitate si de piese de schimb pentru centralele termice si statiile de hidrofor care fac obiectul Lotului 2, precum si specificatiile tehnice si conditiile de prestare sunt descrise in caietul de sarcini.
Serviciile solicitate se refera la revizii, diagnosticare, intretinere si reparatii, cu piese incluse, pentru echipamentele centralelor termice si a statiilor hidrofor aferente spatiilor de cazare si de servire a mesei pentru studenti (administrate de DIRECTIA SOCIALA) – LOTUL 1 si a spatiilor administrative, de invatamant si cercetare (administrate de DIRECTIA ADMINISTRATIVA) – LOTUL 2 ale caror locatii si caracteristici tehnice sunt descrise in caietul de sarcini si anexele la acesta. Serviciile prestate trebuie sa respecte cerintele impuse prin Caietul de sarcini.
Termenul limita pana la care oper. ec. pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari : in a 4-zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.