Obiectul achizitiei il reprezinta prestarea serviciilor de intretinere si reparatii, cu piese incluse, a centralelor termice si statiilor de hidrofor care deservesc imobilele Academiei de Studii Economice din Bucuresti. Serviciile solicitate se refera la revizii, verificari, intretinere si reparatii, cu piese incluse, pentru echipamentele centralelor termice si a statiilor hidrofor aferente spatiilor de cazare si de servire...
Obiectul achizitiei il reprezinta prestarea serviciilor de intretinere si reparatii, cu piese incluse, a centralelor termice si statiilor de hidrofor care deservesc imobilele Academiei de Studii Economice din Bucuresti. Serviciile solicitate se refera la revizii, verificari, intretinere si reparatii, cu piese incluse, pentru echipamentele centralelor termice si a statiilor hidrofor aferente spatiilor de cazare si de servire a mesei pentru studenti (administrate de DIRECTIA SOCIALA) si a spatiilor administrative, de invatamant si cercetare (administrate de DIRECTIA ADMINISTRATIVA) ale caror locatii si caracteristici tehnice sunt descrise in caietul de sarcini si anexa la acesta.
LOT 1 – SERVICII DE REPARATII CENTRALE TERMICE SI STATII HIDROFOR, CU PIESE INCLUSE, PENTRU DIRECTIA SOCIALA
Cantitatile de servicii de reparatii solicitate si de piese de schimb pentru centralele termice si statiile de hidrofor care deservesc spatiile de cazare si de servire a mesei pentru studenti (administrate de DIRECTIA SOCIALA) care fac obiectul Lotului 1, precum si specificatiile tehnice si conditiile de prestare sunt descrise in caietul de sarcini. Durata contractului de servicii de reparatii, pentru Lotul 1 este de 6 luni. Valoarea estimata a serviciilor de reparatii (inclusiv piesele de schimb necesare) pentru Lotul 1 este de 236.640,36 lei fara TVA.
LOT 2 – SERVICII DE REPARATII CENTRALE TERMICE SI STATII HIDROFOR, CU PIESE INCLUSE, PENTRU DIRECTIA ADMINISTRATIVA
Cantitatile de servicii de reparatii solicitate si de piese de schimb pentru centralele termice si statiile de hidrofor care deservesc spatiile administrative, de invatamant si cercetare (administrate de DIRECTIA ADMINISTRATIVA) care fac obiectul Lotului 2, precum si specificatiile tehnice si conditiile de prestare sunt descrise in caietul de sarcini. Durata contractului de servicii de reparatii, pentru Lotul 2 este de 6 luni. Valoarea estimata a serviciilor de reparatii (inclusiv piesele de schimb necesare) pentru Lotul 2 este de 179.061,32 lei fara TVA.