Feedback
I.D.: 74460804

Servicii de reparatii a sistemului de balizaj

Data publicarii
24.10.22 Exista 361.720 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50332000-1
Termenul limita pentru depunere:
27.10.22
Pretul estimativ:
14.925,00 RON - 14.925,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini si Sol de oferte servicii balizaj.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii a sistemului de balizaj la site-urile de monitorizare ale ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50332000-1). Valoarea estimată fără TVA – 14.925,00 lei, defalcată pe loturi după cum urmează: cf documente atasate Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: 1. În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al tarifului de intervenţie si preţul total al ta...
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii a sistemului de balizaj la site-urile de monitorizare ale ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50332000-1). Valoarea estimată fără TVA – 14.925,00 lei, defalcată pe loturi după cum urmează: cf documente atasate Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: 1. În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al tarifului de intervenţie si preţul total al tarifelor de intervenţie pentru prestarea serviciilor de reparare, determinat luând in considerare numarul maxim estimat de intervenţii (1 o interventie/lot) astfel: 2. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al intervenţiilor (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ȋn sumă fixă, de 1.255,00 lei/lot fără TVA. 3. Valoarea totală rezultată trebuie să se încadreze în valoarea estimată până la data de 31.12.2022 de 3.720,00 lei/lot fără TVA. Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. 4. Contractul de servicii se va încheia la valoarea totală estimată pană la data de 31.12.2022, iar preţul care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie de numărul de intervenţii şi preţul unic al tarifului de intervenţie şi pretul pieselor de schimb furnizate si montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract. Conditii de plată: Prestatorul va emite factura pe adresa: ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, cont: RO55TREZ23F850100200109X, A.T.C.P.M.B. şi se va transmite la adresa: ANCOM DR Cluj din Cluj-Napoca, str. Câmpeni, nr.28. Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor. In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu