Feedback
I.D.: 18501126

Servicii de reparatii a sistemului de automatizare pentru poarta culisanta utilizata pentru accesul în garaj, automatizare instalata la sediul OJ Dolj, situat în Mun. Craiova, str. Buzias, nr. 53.

Data publicarii
21.03.17 Exista 512.049 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50711000-2
Termenul limita pentru depunere:
24.03.17
Pretul estimativ:
2.300,00 RON
Locul realizarii:
Dolj, Timiş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Caracteristici tehnice Serviciile de reparatie la sistemul de automatizare trebuie sa asigure urmatoarele elemente: Motor electromecanic 230V/50Hz - capacitate de deschidere minim 200 kg; Telecomanda RF -2 buc; Pereche de fotocelule de exterior -1 set; Lampa semnalizare -1 buc; Selector cu cheie -1 buc; Limitatori de cursa mecanici -2 buc; Placa de montaj metalica -1 buc; Manual de instalare ?i programare -1 buc; Caracte...
1. Caracteristici tehnice Serviciile de reparatie la sistemul de automatizare trebuie sa asigure urmatoarele elemente: Motor electromecanic 230V/50Hz - capacitate de deschidere minim 200 kg; Telecomanda RF -2 buc; Pereche de fotocelule de exterior -1 set; Lampa semnalizare -1 buc; Selector cu cheie -1 buc; Limitatori de cursa mecanici -2 buc; Placa de montaj metalica -1 buc; Manual de instalare ?i programare -1 buc; Caracteristicile prezentate în configuratia de baza de mai sus sunt minime si obligatorii, ele putând fi ofertate la un nivel superior. În cadrul propunerii tehnice se va specifica modelul, marca si producatorul elementelor oferite. De asemenea, la propunerea tehnica se vor atasa documente de la producator în copie (file de catalog, prospecte, etc.) care sa ateste încadrarea în specificatiile tehnice si în conditiile minime impuse produsului (se admite ca aceste documente sa fie prezentate într-o limba de circulatie internationala). 2. Instalarea si punerea în functiune La executia lucrarilor se vor avea în vedere prevederile normativelor generale de sanatate si securitate în munca. Lucrarile se vor executa îngrijit si de buna calitate. Furnizorul are obligatia de a garanta ca produsele furnizate sunt noi, nefolosite si nu sunt uzate moral. Lucrarile vor trebui sa respecte nivelul calitativ, tehnic si de performanta, siguranta în exploatare, dimensiuni, sisteme de asigurare a calitatii etc., în conformitate cu reglementarile tehnice, standardele, normele si normativele interne în vigoare si cu respectarea prescriptiilor tehnice ale producatorului. Pe parcursul executiei lucrarilor cât si la finalizarea acestora, executantul are obligatia de a evita, pe cât posibil, acumularea de obstacole inutile pe santier, de a depozita si retrage orice utilaje, echipamente, instalatii, surplus de materiale si de a aduna si îndeparta de pe santier deseuril
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect furnizarea a 160 buc. memorii USB portabile 20.03.19
Contract având ca obiect furnizarea a 38 buc. suporţi reglabili pe înălţime pentru calculator desktop tip all in one. 01.03.19
Contract de proiectare şi execuţie lucrări având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare Proiect Tehnic, detalii execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii ,,DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TURISMUL BALNEAR ÎN STAŢIUNEA BUZIAŞ" finanţat în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020, Axa prioritară 7 (Diversificarea economiilor locale prin dezvoltarea durabilă a turismului, Prioritatea de investiţii 7.1 - Sprijinirea unei creşteri favorabile ocupării forţei de muncă, prin dezvoltarea potenţialului endogen ca parte a unei strategii teritoriale pentru anumite zone, care să includă reconversia regiunilor industriale aflate în declin, precum şi sporirea accesibilităţii şi dezvoltarea resurselor naturale şi culturale specifice (Investiţii în infrastructura de turism)  
Servicii expertizare tehnică pentru construcţia denumită Sediu Inspectorat de Poliţie Judeţean Timiş aflată în administrarea Ministerului Afacerilor Interne prin Inspectoratul de Poliţie Judeţean Timiş  
Contract având ca obiect prestarea de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Dolj din Craiova, str. Buziaş, nr. 53. 11.06.21
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de colectare legume - fructe în judeţul Timiş - proiect pilot pe amplasamentul din comuna Tomnatic, judeţul Timiş"  
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Speranţa" amplasat în Timişoara, str. Cornelia Sălceanu, nr. 11  
Contract având ca obiect prestarea de lucrări de reparaţii şi înlocuire parchet la sediul Oficiului Judeţean Dolj din Craiova, str. Buziaş, nr. 53  
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 16.10.23
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 06.06.23