Feedback
I.D.: 76135006

Servicii de reparatii a echipamentelor subacvatice de tip ROV, AUV

Data publicarii
08.12.22 Exista 68.299 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50000000-5
Termenul limita pentru depunere:
14.12.22
Pretul estimativ:
122.638,75 RON - 122.638,75 RON
Documente participare:
  1. Specificatie tehnica centralizator pret model contract ROV AUV.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestare servicii de reparatii a echipamentelor subacvatice de tip ROV, AUV, conform specificatiilor tehnice anexate, impartita pe 2 (doua) loturi: - Lot nr 1 Servicii reparatie Sistem ROV tip Falcon Seaeye seria 12042 = 1 serv, valoare = 90.033,46 Lei; - Lot nr 2 Servicii reparatie Sistem AUV tip REMUS 100 = 1 serv, valoare = 32.605,29 Lei. Se va putea oferta 1(unu) sau mai multe loturi. Este obligatorie ofertarea intregii...
Prestare servicii de reparatii a echipamentelor subacvatice de tip ROV, AUV, conform specificatiilor tehnice anexate, impartita pe 2 (doua) loturi: - Lot nr 1 Servicii reparatie Sistem ROV tip Falcon Seaeye seria 12042 = 1 serv, valoare = 90.033,46 Lei; - Lot nr 2 Servicii reparatie Sistem AUV tip REMUS 100 = 1 serv, valoare = 32.605,29 Lei. Se va putea oferta 1(unu) sau mai multe loturi. Este obligatorie ofertarea intregii cantitati pe lot. Nu se accepta oferte incomplete. Destinatia serviciului: serviciul este necesar pentru reparatia urmatoarelor echipamente subacvatice: - Sistem ROV tip Falcon Seaeye seria 12042 - Sistem AUV tip REMUS 100. Calculul valorii ofertate se va face conform centralizatorului de pret, anexat la anunt, pe fiecare lot ofertat. Valoarea totala ofertata va include toate spezele si taxele, mai putin TVA-ul. Nu se accepta plati in avans. Plata se va efectua in maxim 60 de zile de la data receptionarii serviciilor si primirea facturii fiscale cu devizul postcalcul final, prin OP in contul de Trezorerie. Autoritatea contractanta poate invoca aplicarea prevederilor Ordinului 2909/27.12.2016 pentru efectuarea platilor datorate. Prestatorul se obliga sa indeplineasca toate formalitatile necesare in cazul in care achizitorul va invoca aplicarea prevederilor Ordinului 2909/27.12.2016 pentru efectuarea platilor datorate. In caz contrar, orice intarziere la plata nu poate fi imputabila achizitorului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu