Feedback
I.D.: 102908365

Servicii de reparatie si intretinere(inclusiv piese de schimb)pentru autoutilitarele Citroen Jumper,apartinand DRDP Cluj

Data publicarii
18.09.24
Coduri CPV
50112000 34300000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de reparatie si intretinere(inclusiv piese de schimb)pentru autoutilitarele Citroen Jumper,apartinand DRDP ClujAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221...
Servicii de reparatie si intretinere(inclusiv piese de schimb)pentru autoutilitarele Citroen Jumper,apartinand DRDP ClujAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:1.Partile contractuluiClauza de revizuire privind posibilitatea inlocuirii contractului initial2.Durata contractului:Durata de prestare a serviciilor ce constituie obiectul preaentului contract este de 12 luni de la data intrarii in vigoare a acestuia cu posibilitatea prelungirii prin act aditional dar nu mai mult de 4 luni,semnat de catre ambele parti contractante.3.OptimizariNecesitatea implementarii unor otimizarii in legatura cu obiectul contractului4.Servicii suplimentareNecesitatea suplimentarii serviciilor ce fac obiectul contractului si care sunt necesare atingerii rezultatelor si indicatorilor de performanta sau calitate ai contractului de achizitie initial etc. se pot realiza, in baza cererii scrise a partii interesate insotite de documente justificative prin Act Adiţional semnat de catre ambele parti contractante.A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este icu cel putin 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu