Feedback
I.D.: 55065980

Servicii de reparatie si intretinere (inclusiv piese de schimb) pentru autoutilitarele Citroen Jumper,apartinand DRDP Cluj

Data publicarii
15.03.21 Exista 72.244 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
29.03.21
Pretul estimativ:
251.912,98 RON - 251.912,98 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1108045.pdf
  2. Caiet de sarcini.PDF
  3. Contract Model.PDF
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de reparatie si intretinere ( inclusiv piese de schimb ) pentru autoutilitarele Citroen Jumper,apartinand DRDP . Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016 cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Contractul poate fi modificat in conditiile prev...
Servicii de reparatie si intretinere ( inclusiv piese de schimb ) pentru autoutilitarele Citroen Jumper,apartinand DRDP . Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016 cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Contractul poate fi modificat in conditiile prevazute de art .221 din Legea 98/2016 si art. 165 din hg 395/2016 Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 3 a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clauza rezolutorie: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze rezolutorie, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei rezolutoarie, asumându-i-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Intervalul de timp estimativ privind accesul la finantarea necesara semnarii contractului este nu mai tarziu de 31.12.2021.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si semnalizare pe drumurile aflate in administrarea D.R.D.P. CLUJ 31.03.21
Furnizare aparatura medicală 09.12.24
Executie lucrari "REST EXECUTIE - MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA FELEACU, SATELE GHEORGHIENI SI VALCELE, JUDETUL CLUJ" – LOT 1-Gheorghieni 1 si LOT 2-Valcele 1 03.10.22
Executie lucrari "REST EXECUTIE - MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA FELEACU, SATELE GHEORGHIENI SI VALCELE, JUDETUL CLUJ" – LOT 1-Gheorghieni 1 si LOT 2-Valcele 1 03.10.22
Achizitie lucrari: Modernizare strazi in municipiul Dej 37 strazi 19.12.22
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 04.01.21
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 21.12.20
Echipament Medical - Sistem automat de biologie moleculara care include pregatirea si analiza probelor pentru testare cantitativa si calitativa a acidului nucleic folosind tehnologia PCR in timp real- detectie ARN 2019-nCoV din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 11.12.20
Materiale de Protecţie din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 09.12.20
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟ Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca",Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 22.12.20