Servicii de reparatie si intretinere a echipamentelor periferice informatice Oferta tehnica: Servicii de reparatie si intretinere a echipamentelor periferice informatice tip abonament lunar: verificarea periodica a echipamentelor, operatiuni de intretinere (curatare, gresare etc.) si interventie in caz de defectiune. Timp de interventie: maxim 30 min de la sesizare, la Spitalul nr. 1, Spitalul Nr. 2, Clinica Calimanesti, Sp...
Servicii de reparatie si intretinere a echipamentelor periferice informatice Oferta tehnica: Servicii de reparatie si intretinere a echipamentelor periferice informatice tip abonament lunar: verificarea periodica a echipamentelor, operatiuni de intretinere (curatare, gresare etc.) si interventie in caz de defectiune. Timp de interventie: maxim 30 min de la sesizare, la Spitalul nr. 1, Spitalul Nr. 2, Clinica Calimanesti, Spitalul O.G. si Dispeceratul TBC. Timp de remediere a defectiunii: maximum 24h. Facturarea pieselor inlocuite se face separat, pe baza fisei de interventie semnata de catre beneficiar (reprezentantul sectiei) si furnizor. Mentionam ca revizia unui aparat se refera la manopera privind: verificarea tehnica, constatarea eventualelor defectiuni, curatarea, gresarea, efectuarea reglajelor necesare repunerii aparatului in parametrii normali de functionare. Deasemenea, mentionam ca societatea noastra detine certificare in sistemelul de management al calitatii ISO 9001/2008 aplicabil activitatilor de service echipamente IT&C. Asiguram, prin personalul specializat, suport la nivel de expertiza pentru autoritatea contractanta in actiunile acestuia vizand, in principal, utilizarea eficienta a echipamentelor si imbunatatirea performantelor acestora. Prestatorul va suporta toate cheltuielile legate de deplasarea personalului de specialitate al acestuia, la sediul Autoritatii contractante pentru efectuarea reviziilor