Achiziţia are ca scop atribuirea unui contract sectorial de servicii având ca obiect Servicii de reparare, verificare, încărcare a stingătoarelor de incendiu şi verificare, întretinere, reparare hidranţi pentru incendiu, cu respectarea cerinţelor din caietul de sarcini.
Serviciile principale ce se vor efectua de prestator sunt următoarele:
A. Pentru stingătoare
• Lucrari de verificare periodică (ISCIR) a stingătoarelor di...
Achiziţia are ca scop atribuirea unui contract sectorial de servicii având ca obiect Servicii de reparare, verificare, încărcare a stingătoarelor de incendiu şi verificare, întretinere, reparare hidranţi pentru incendiu, cu respectarea cerinţelor din caietul de sarcini.
Serviciile principale ce se vor efectua de prestator sunt următoarele:
A. Pentru stingătoare
• Lucrari de verificare periodică (ISCIR) a stingătoarelor din dotarea UTT Piteşti, conform fişelor tehnologice, indiferent de tipul stingătorului sau de capacitatea lui, cu asigurarea de către prestator a bazei materiale necesare.
• Demontarea completă a stingătoarelor şi golirea agentului de stingere;
• Verificarea la presiune hidraulică, conform SREN 3-3;
• Pregătirea pentru vopsire a stingătoarelor şi vopsirea acestora (după caz);
• Reîncărcarea recipienţilor cu agent de stingere;
• Verificarea şi dacă este cazul, reîncărcarea buteliei cu agent propulsor;
• Înlocuirea pieselor uzate sau defecte, cu asigurarea de către prestator a bazei materiale necesare;
• Montarea generală a stingătoarelor;
• Aplicarea etichetelor cu instrucţiunile de folosire şi scadenţa verificărilor periodice;
• Lucrari de reparatii accidentale (service), cu asigurarea de către prestator a bazei materiale necesare.
B. Pentru hidranţi:
• Verificare robinet hidrant şi racord furtun (dacă sunt defecte);
• Verificare garnituri(dacă sunt deteriorate, defecte sau lipsesc);
• Verificare robineţi (dacă există scurgeri);
• Verificare furtun de refulare (dacă este deteriorat);
• Verificare ţeavă de refulare;
• Verificare cutie hidrant;
• Verificare cutie de protecţie pentru hidranţii interiori;
• Reparare sau înlocuire (acolo unde este cazul) a capacelor de manevră, capacelor de la robineţi, garnituri, racord furtun, robinet hidrant, furtun, ţeavă de refulare ;
• Reparare sau înlocuire (acolo unde este cazul) a elementelor componente sau a întregii cutii a hidrantului;
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor : 8 zile. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor în a 5-a zi calendaristică înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit, conform art. 29 alin (3) din HG 394/2016, entitatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor de clarificări adresate după termenul-limită stabilit mai sus sau solicitate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită prin anunţul de participare.
Notă: la calculul termenului de solicitare/răspuns clarificări exprimat în zile, data limită de depunere a ofertelor nu se ia în considerare.