Feedback
I.D.: 44721290

SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE LA ECHIPAMENTELE DE DESERVIRE LA SOL A AERONAVELOR

Data publicarii
30.12.19 Exista 334.831 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50000000-5
Pretul estimativ:
132.000,00 RON - 132.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia serviciilor de reparare si intretinere la echipamentele de deservire la sol a aeronavelor, autovehiculelor si vehiculelor din dotarea Aeroportului, conform specificaţiilor Caietului de sarcini atasat. Pentru această achiziţie entitatea contractantă va încheia un contract sectorial de servicii pe o perioada de 6 luni. Utilajele si echipamentele aeroportuare, operationale la care este necesara realizarea serviciilor...
Achizitia serviciilor de reparare si intretinere la echipamentele de deservire la sol a aeronavelor, autovehiculelor si vehiculelor din dotarea Aeroportului, conform specificaţiilor Caietului de sarcini atasat. Pentru această achiziţie entitatea contractantă va încheia un contract sectorial de servicii pe o perioada de 6 luni. Utilajele si echipamentele aeroportuare, operationale la care este necesara realizarea serviciilor se regasesc in Caietul de sarcini. Utilajele si echipamentele sunt amplasate in incinta Aeroportului. Pe per desfasurarii activitatii se vor avea in vedere asigurarea serviciilor de mentenanta, respectiv se vor realiza verificari periodice si functionale pentru asigurarea parametrilor cuprinsi in cartile tehnice ale echipamentelor, Revizii tehnice periodice - mentenanta preventiva conf recomandarilor prev in manualele tehnice si de exploatare ale echipamentelor, verificari periodice, constatari si reparatii curente pe baza solicitarilor detinatorului/ utilizatorului si intocmire documente/redactare fise tehnice de evidenta, rapoarte (constatare si service) si devize (estimative si finale conf referintelor min solicitate de detinator/utilizator. Autoritatea contractanta va solicita constituirea unei garantii de buna executie a contractului, in scopul asigurarii indeplinirii cantitative, calitative si in perioada convenita a acestuia. Valoarea garantiei de buna executie se calculeaza raportat la valoarea contractului atribuit, conf art. 45 din HG 394/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu