Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentelor informatice (calculatoare, imprimante, scannere, multifuncţionale, swich-uri, routere, echipamente de tip server, reţea, UPS-uri etc.). Operatorul economic trebuie să asigure servicii de asistenţă tehnică, întreţinere şi mentenanţă pentru echipamentele de tehnică de calcul cuprinse în caietul de sarcini pentru pe perioada de 12 luni de zile. Contractul de încheie pe o ...
Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentelor informatice (calculatoare, imprimante, scannere, multifuncţionale, swich-uri, routere, echipamente de tip server, reţea, UPS-uri etc.). Operatorul economic trebuie să asigure servicii de asistenţă tehnică, întreţinere şi mentenanţă pentru echipamentele de tehnică de calcul cuprinse în caietul de sarcini pentru pe perioada de 12 luni de zile. Contractul de încheie pe o perioadă de maximum 12 luni, plata contractului va fi asigurată din bugetul anului 2020, iar pentru anul 2021 se vor respecta prevederile art. 37 alin. 1) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice. 2. Condiţiile de plată a serviciilor prestate: beneficiarul are obligaţia de a plăti preţul serviciilor în contul de Trezorerie al furnizorului, în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data eliberării facturii şi a recepţiei prestării serviciilor. În mod excepţional, în cazul lipsei fondurilor bugetare disponibile, termenul de plată este de maximum 60 de zile calendaristice, conform Legii nr. 72/2013. Factura va fi însoţită de un raport sau proces-verbal de recepţie a serviciilor prestate.