SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENTE DE CALCUL. OBIECTUL CONTRACTULUI 2.1 EXECUTANTUL se obliga sa asigure: 2.1.1 Interventiile tehnice de specialitate prin deplasare la sediul BENEFICIARULUI de luni pana vineri intre orele 08:00-20:00 in termen de maxim o ora de la primirea sesizarii, iar in zilele de sambata, duminica si sarbatori legale doar in situatiile de urgenta (caderi de retea, defectiuni server, etc.),...
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENTE DE CALCUL. OBIECTUL CONTRACTULUI 2.1 EXECUTANTUL se obliga sa asigure: 2.1.1 Interventiile tehnice de specialitate prin deplasare la sediul BENEFICIARULUI de luni pana vineri intre orele 08:00-20:00 in termen de maxim o ora de la primirea sesizarii, iar in zilele de sambata, duminica si sarbatori legale doar in situatiile de urgenta (caderi de retea, defectiuni server, etc.), pentru care intocmeste fise de interventie conform Anexei nr.1. 2.1.2 Interventia tehnica prin administrare de la distanta (remote control) a echipamentelor, serverelor sau calculatoarelor ori prin asistenta telefonica. 2.1.3 Inspectia tehnica lunara pentru echipamentele, serviciile si locatiile stabilite de comun acord. Inspectia tehnica lunara consta in: 1. intretinere calculatoare (partea hardware), retea calculatoare, echipamente video, imprimante, dispozitive multifunctionale si alte echipamente de calcul; 2. instalare, configurare, actualizare programe (partea software) doar pentru acele aplicatii soft care prezinta licenta; 2.1.4 Servicii tehnice de specialitate ce vor fi efectuate: 1. intretinere si reparatie calculatoare si alte echipamente de calcul – hardware 2. intretinere si reparatie imprimante si dispozitive multifunctionale (service, incarcare/inlocuire cartuse, curatare, verificare) 3. intretinere calculatoare software (defragmentari, optimizari, detectare erori) 4. instalare si configurare software 5. devirusare 6. recuperari date, implem