Feedback
I.D.: 76937915

SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE DACIA DUSTER - DS Dolj

Data publicarii
29.12.22 Exista 120.953 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50100000-6
Pretul estimativ:
458.133,73 RON - 458.133,73 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform caietului de sarcini. Cantitatile minime–maxime pentru contractele subsecvente sunt estimative si nu sunt obligatorii. Cantitatile minime nu sunt obligatorii ele putand fi 0 pentru un reper si o cantitate mai mare decat cea maxima inclusa in lista pentru alt reper. Autoritatea contractanta incheie contracte subsecvente pentru cantitatile care ii sunt necesare, indiferent de cantitatile precizate in anexa, urmarindu-...
Conform caietului de sarcini. Cantitatile minime–maxime pentru contractele subsecvente sunt estimative si nu sunt obligatorii. Cantitatile minime nu sunt obligatorii ele putand fi 0 pentru un reper si o cantitate mai mare decat cea maxima inclusa in lista pentru alt reper. Autoritatea contractanta incheie contracte subsecvente pentru cantitatile care ii sunt necesare, indiferent de cantitatile precizate in anexa, urmarindu-se sa nu se depaseasca valoarea maxima a unui contract subsecvent si valoarea maxima a acordului cadru. În baza acordului-cadru încheiat, în funcţie de necesităţile reale si defectiunile constatate la autoturisme, Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial sau semestrial in functie de necesitati . Durata contractelor subsecvente este de 1- maxim 4 luni . Durata acordului cadru nu se va prelungi , insa ultimul /ultimele contracte subsecvente incheiate in perioada de valabilitate a acestuia pot depasi durata acordului cadru, cu conditia incadrarii in valoarea maxima a acordului cadru. Pentru a facilita modul de lucru. autoritatea contractanta poate decide sa incheie contractul subsecvent si sub forma unei comenzi sau in cazul in care serviciile sunt necesare in regim de urgenta , chiar deviz aprobat /insusit de beneficiar, are caracterul unui contract subsecvent, in conditiile contractuale acceptate de catre prestator.. Cantitatile minime si maxime pentru acordul cadru si contractele subsecvente sunt cele precizate in anexa 1 la caietul de sarciniValoarea estimata reprezinta valoarea maxima a acordului cadru.Valoare minimă contract subsecvent=2671,3 lei valoare maximă contract subsecvent= 64247 ,Valoare minimă acord cadru =158540 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE REPARARE SI ÎNTREŢINERE PENTRU AUTOVEHICUL IVECO - DS Dolj  
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE AUTOVEHICULE FORD - DS Dolj  
FURNIZARE CONSUMABILE IT - Dolj  
FURNIZARE PIESE SI REPARAŢII LA TRACTOARELE FORESTIERE ZETOR, REMORCI CU BRAT INCARCARE SI TROLII FORESTIERE Dolj  
FURNIZARE PIESE SI MANOPERA REPARATII CAMIOANE RENAULT - DS DOLJ  
Servicii de intretinere, reparare si inspectii tehnice pentru autoturisme Dacia, Skoda si Toyota- DS Dolj  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator