Feedback
I.D.: 40207995

Servicii de reparare si intretinere cladiri din gestiunea S.T. Timisoara

Data publicarii
21.11.19 Exista 272.244 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50710000-5
Termenul limita pentru depunere:
13.12.19
Pretul estimativ:
300.000,00 RON - 300.000,00 RON
Documente participare:
  1. CS Serv reparare intretinere cladiri.pdf
  2. Draft contract Serv reparare intretinere.pdf
  3. Formulare Serv reparare cladiri.rtf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Executarea serviciilor de intretinere curenta se vor presta la trei clădiri aparţinând ST Timişoara şi DET Timişoara, situate în municipiul Timişoara. Distanţa rutieră sau pietonală de la sediul ST Timişoara (clădirea nr. 1 şi clădirea nr. 2) la clădirea sediu DET Timişoara este de 300 metri. La cele trei clădiri prezentate se solicită prestarea serviciului de întreţinere curentă, care va consta din urmatoarele lucrări, con...
Executarea serviciilor de intretinere curenta se vor presta la trei clădiri aparţinând ST Timişoara şi DET Timişoara, situate în municipiul Timişoara. Distanţa rutieră sau pietonală de la sediul ST Timişoara (clădirea nr. 1 şi clădirea nr. 2) la clădirea sediu DET Timişoara este de 300 metri. La cele trei clădiri prezentate se solicită prestarea serviciului de întreţinere curentă, care va consta din urmatoarele lucrări, conform caiet de sarcini :  Zilnic : - Verificare funcţionare mecanism la toalete igienice (26 de vase WC dotate cu colac igienic având mecanism acţionat manual de derulare folie) şi la epuizarea foliei, reincărcare cu rola folie (pusă la dispoziţie de beneficiar). Comunicare către Serviciul Administrativ a necesarului de role folie pentru a doua zi. - Verificarea elementelor de construcţie: pereţi, şarpante, fundaţii, uşi, geamuri, pardoseli şi constatarea neconformităţilor. - Verificarea funcţionării instalaţiilor sanitare: robineţi, baterii, mecanisme toalete + scurgeri, sifoane pardoseală. - Înlocuirea bidoanelor golite la dispenserele de apă potabilă (12 dispensere repartizate în cele trei clădiri) inclusiv transportul prin purtare directă bidoane 19 litri apă potabilă de la magazie demisol clădire nr.1, la dispenserele de apă potabilă, existente (şi retur pentru bidoanele goale).  Lunar (o dată pe lună) : - Verificarea stării contorului apometru, cu citirea indexului contorului şi curaţirea prin purjare a depunerilor acumulate în filtrul cu sită inox şi robinet de purjare existent în căminul apometru. Există câte un astfel de cămin apometru la fiecare din cele trei clădiri ce fac obiectul întreţinerii curente. Executarea Serviciilor de reparaţii accidentale, conform caiet de sarcini: - reparaţiile accidentale la clădiri şi instalaţiile aferente clădirilor se vor executa la comanda emisă de beneficiar, pentru remedierea unor deteriorări sau degradări ale unor instalaţii aferente clădirilor sau a unor elemente de construcţii, ce pot apărea din cauza unor fenomene meteo, a unor deteriorări accidentale sau a defectării unor componente ale instalaţiilor aferente clădirilor (sanitare, termice, electrice, canalizare sau alimentare cu apă). Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5 Numar de zile pana la care se raspunde la clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 4
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu