Feedback
I.D.: 81469315

SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE CALCULATOARE/ IMPRIMANTE/ FAXURI/ MULTIFUNCTIONALE 150-175 buc

Data publicarii
26.04.23 Exista 711.976 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50300000-8
Pretul estimativ:
2.100,00 RON - 2.100,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Solicitam servicii de întretinere si reparatii calculatoare si imprimante150- 175 buc. pentru 1 luna ( luna Mai 2023) începând cu 01.05.2023 şi până pe 31.05.2023 cf buget 1/12, datorită faptului că bugetul local Sector 1 nu este votat. Servicii reparare si intretinere calculatoare/ imprimante : - remedierea defectiunilor se va face, de regula, in locatia unde se afla instalat echipamentul; - reparatia se va face cu pastr...
Solicitam servicii de întretinere si reparatii calculatoare si imprimante150- 175 buc. pentru 1 luna ( luna Mai 2023) începând cu 01.05.2023 şi până pe 31.05.2023 cf buget 1/12, datorită faptului că bugetul local Sector 1 nu este votat. Servicii reparare si intretinere calculatoare/ imprimante : - remedierea defectiunilor se va face, de regula, in locatia unde se afla instalat echipamentul; - reparatia se va face cu pastrarea, eventual cresterea, caracteristicilor tehnice ale echipamentului; - verificarea post depanare se va face numai in locatiile beneficiarului, prin rularea testelor de functionalitate specifice fiecarui tip de aparat; - fiecare interventie va fi consemnata intr-un proces verbal de interventie semnat de ambele parti, in care se vor specifica locatia, data si ora sesizarii si a interventiei tehnice, tipul echipamentului ( denumire, producator, model, serie), defectiunea constatata, operatiunile executate pentru remedierea defectiunii, piesa sau piesele necesare sau inlocuite; - in cazul in care se constata ca este necesara inlocuirea unor piese pentru remedierea defectiunilor, Prestatorul va consemna in procesul verbal de interventie defectiunea aparuta si piesele de schimb necesare in vederea remedierii ei, iar un exemplar al acestui proces verbal va fi inmanat responsabilului de contract din partea Achizitorului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu