Dorim achizitionare de servicii reparare si intretinere calculatoare/ imprimante din unitatea noastra scolara din laboratoarele folosite de elevii si imprimatele din cabinete/laboratoare/birouri in numar de 150 buc, in luniile aprilie/ septembrie si decembrie 2020 sau in cazuri de urgenta in perioadele dintre luniiile mentionate.
- remedierea defectiunilor se va face, de regula, in locatia unde se afla instalat echipamentu...
Dorim achizitionare de servicii reparare si intretinere calculatoare/ imprimante din unitatea noastra scolara din laboratoarele folosite de elevii si imprimatele din cabinete/laboratoare/birouri in numar de 150 buc, in luniile aprilie/ septembrie si decembrie 2020 sau in cazuri de urgenta in perioadele dintre luniiile mentionate.
- remedierea defectiunilor se va face, de regula, in locatia unde se afla instalat echipamentul;
- reparatia se va face cu pastrarea, eventual cresterea, caracteristicilor tehnice ale echipamentului;
- verificarea post depanare se va face numai in locatiile beneficiarului, prin rularea testelor de functionalitate specifice fiecaruit tip de apparat;
- fiecare interventie va fi consemnata intr-un proces verbal de interventie semnat de ambele parti, in care se vor specifica locatia, data si ora sesizarii si a interventiei tehnice, tipul echipamentului ( denumire, producator, model, serie), defectiunea constatata, operatiunile executate pentru remedierea defectiunii, piesa sau piesele necvesare sau inlocuite;
- in cazul in care se constata ca este necesara inlocuirea unor piese pentru remedierea defectiunilor, Prestatorul va consemna in procesul verbal de interventie defectiunea aparuta si piesele de schimb necesare in vederea remedierii ei, iar un exemplar al acestui proces verbal va fi inmanat responsabilului de contract din patea Achizitorului.