Feedback
I.D.: 78794150

Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic ",in perioadele convenite şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. Echipamentele care fac obiectul contractului sunt: - 3 buc. retele informatice - 98 buc. Calculatoare, - 81 buc. Imprimante si fax

Data publicarii
21.02.23 Exista 228.634 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50300000-8 50312000-5 72267200-1
Termenul limita pentru depunere:
26.02.23
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic ",in perioadele convenite şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. Echipamentele care fac obiectul contractului sunt: - 3 buc. retele informatice - 98 buc. Calculatoare, - 81 buc. Imprimante si fax-uri - 30 buc leptop; Aflate in urmatoarele locatii: - Constanta: str. Nicolae Iorga nr.89 s...
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic ",in perioadele convenite şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. Echipamentele care fac obiectul contractului sunt: - 3 buc. retele informatice - 98 buc. Calculatoare, - 81 buc. Imprimante si fax-uri - 30 buc leptop; Aflate in urmatoarele locatii: - Constanta: str. Nicolae Iorga nr.89 str. Aleea Lacramioarelor nr.1 b-dul. Mamaia nr.55-57 incinta Port, Policlinica Port - Mangalia: incinta Policlinica - Medgidia: incinta Spitalului Municipal La nivelul municipiului Constanta, echipamentele sunt integrate in 3 retele de calculatoare aferente celor 2 locatii: sediul din str. Nicolae Iorga nr.89, si cel din Aleea Lacramioarei nr.1. Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic ",in perioadele convenite şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. Echipamentele care fac obiectul contractului sunt: - 3 buc. retele informatice - 98 buc. Calculatoare, - 81 buc. Imprimante si fax-uri - 30 buc leptop; Aflate in urmatoarele locatii: - Constanta: str. Nicolae Iorga nr.89 str. Aleea Lacramioarelor nr.1 b-dul. Mamaia nr.55-57 incinta Port, Policlinica Port - Mangalia: incinta Policlinica - Medgidia: incinta Spitalului Municipal La nivelul municipiului Constanta, echipamentele sunt integrate in 3 retele de calculatoare aferente celor 2 locatii: sediul din str. Nicolae Iorga nr.89, si cel din Aleea Lacramioarei nr.1. 1. Intretinerea bunei functionari a sistemului de operare (instalat pe servere si pe calculatoarele conectate in retea) in cazul alterarii acestuia datorita altor cauze decat defectatea unei componente hardware, ceea ce presupune intretinerea aplicatiilor Microsoft pe platforma Windows: Windows Server, Office, etc. 2. Configurarea si administrarea Active Directory. 3. Instalarea si configurarea serviciului DHCP. 4. Diagnosticarea, testarea calculatoarelor urmarindu-le starea de functionare si descoperindu-se factorii de risc. 5. Scanare de virusi si devirusare. 6. Scanare adaware si devirusare. 7. Scanare spyware si devirusare. 8. Verificarea aplicatiilor care se lanseaza odata cu SO si minimizarea acestora pentru buna functionare a calculatorului. 9. Defragmentare hard-disk. 10. Reinstalarea S.O. ,daca se impune. 11. Reinstalarea drivere-lor pentru: placa de baza, placa video, placa de retea, imprimanta. 12. Instalarea soft-urilor noi achizitionate pe servere sau statii de lucru. B.2. Administrare, configurare, intretinere retea de calculatoare 1. Configurare echipamente active de retea (switch-uri si routere) 2. Monitorizarea performantei fluxului de informatii in reteaua locala 3. Instalarea si configurarea serviciilor de monitorizare si administrare a benzii de internet 4. Instalarea si configurarea tunelului securizat VPN intre cele trei locatii B. Servicii de intretinere, verificare si gestionare a echipamentelor componente ale retelelor informatice si periferice adiacente B.1. Operatiuni de mentenanta si service preventiv - revizii B.1.1. Unitati centrale PC, monitoare 1. rularea testelor din versiunea de diagnostic livrata impreuna cu sistemul 2. verificare de virusi si devirusare, cu conditia ca beneficiarul sa detina licenta pentru programul antivirus 3. verificarea functionarii ventilatoarelor 4. operatii de service preventiv la unitatile de intrare / iesire: FDD, unitati de banda magnetica, CD-ROM 5. verificarea sustinerii alimentarii pe UPS-ul serverului prin deconectarea de la reteaua de energie electrica 6. operatiunile de revizie se vor executa semestrial pe parcursul derularii contractului. B.1.2. Imprimante . 1. teste “off-line" vizand ,calitatea imprimarii 2. verificarea panoului de control 3. stabilirea gradului de uzura 4. ungerea (daca este cazul) subansamblurilor in miscare 5. alinierea capului de imprimare 6. curatirea capului, carcasei si indepartarea resturilor de hartie din interiorul imprimantei 7. schimbarea materialelor consumabile la cererea beneficiarului 8. operatiunile de revizie se vor executa trimestrial pe parcursul derularii contractului B.1.3. Sursa UPS 1. verificare tensiune de intrare 2. verificare tensiune de iesire 3. verificare stare acumulatori 4. curatire si desprafuire 5. verificarea cablurilor de alimentare 6. verificarea impamantarii 7. verificarea functionarii in parametri la caderea tensiunii de alimentare 8. testare functionare on-line 9. operatiunile de revizie se vor executa semestrial pe parcursul derularii contractului. B.2. Operatiuni de interventii accidentale la sesizarea din partea beneficiarului pentru defectiunile aparente 1. personalul executantului se va deplasa in locatia beneficiarului in max. 8 ore lucratoare pentru locatiile din Constanta si in max. 16 ore lucratoare pentru celelalte locatii in timpul programului de lucru, respectiv luni-vineri, orele 8.00 – 16.00 in vederea remedierii defectiunii. 2. remedierea defectiunii se va face pe loc sau prin trimiterea la reparatie a echipamentelor defecte 3. daca repunerea in functiune a echipamentului necesita interventii in laborator, acesta va fi inlocuit cu unul identic sau compatibil (exceptie fac serverele si imprimantele laser A3) pe perioada cat echipamentul respectiv este in reparatie, dar nu mai mult de 40 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu