Feedback
I.D.: 95444771

Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic al camerelor fixe si mobile control rovinieta-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani

Data publicarii
05.04.24 Exista 728.720 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5 32350000-1
Termenul limita pentru depunere:
09.05.24
Pretul estimativ:
633.750,00 RON - 633.750,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.04.24 Publicat la 23.04.24
Locul realizarii:
Bihor, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Maramureş, Satu Mare, Sălaj, Alba
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia este necesară pentru servicii reparare, întreţinere şi asigurarea pieselor de schimb pentru echipamentele informatice ce compun sistemul de recunoaştere a numerelor de înmatriculare şi monitorizare/penalizare rovinietă, amplasat pe reţeaua de Drumuri Naţionale din administrarea DRDP Cluj. Valoarea estimata a acordului cadru: • Valoarea maxima a acordului cadru este de 633.750,00 lei fara TVA; • Valoarea min...
Achiziţia este necesară pentru servicii reparare, întreţinere şi asigurarea pieselor de schimb pentru echipamentele informatice ce compun sistemul de recunoaştere a numerelor de înmatriculare şi monitorizare/penalizare rovinietă, amplasat pe reţeaua de Drumuri Naţionale din administrarea DRDP Cluj. Valoarea estimata a acordului cadru: • Valoarea maxima a acordului cadru este de 633.750,00 lei fara TVA; • Valoarea minima a acordului cadru este de 182.550,00 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 158.437,50 lei fără TVA. Autoritatea contractantă intenţionează să încheie minim 2 contracte subsecvente, cu o frecvenţă de minim 1 contract subsecvent si maxim 2 contracte subsecvente pe an , în funcţie de alocările financiare provenite din venituri proprii. Cantitatile minime si maxime aferente acordului-cadru se regasesc ca Anexa la documentatia de atribuire/Caiet de Sarcini. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este în a 18-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este în a este in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. *Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani 21.11.22
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani  
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani  
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani  
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani  
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani  
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani  
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani  
"Servicii de reparare şi întreţinere a echipamentului informatic al camerelor fixe şi mobile control rovinietă -DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani" 25.01.22
„Servicii de reparare și întreținere a echipamentului informatic al camerelor fixe și mobile control rovinietă -DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani”