1. Prestatorul va executa lucrari de reparatii si întretinere la: - centralele de efractie; - senzorii de miscare; - senzorii de vibratii; - contactele magnetice a usilor; - contactele magnetice a ferestrelor; - contactele magnetice a ghiseelo . 2. Prestatorul trebuie sa presteze urmatoarele servicii (incluse in contract): -sa efectueze cel putin o revizie semestriala la sistemele de alarmare la efractie ale Beneficiarului,...
1. Prestatorul va executa lucrari de reparatii si întretinere la: - centralele de efractie; - senzorii de miscare; - senzorii de vibratii; - contactele magnetice a usilor; - contactele magnetice a ferestrelor; - contactele magnetice a ghiseelo . 2. Prestatorul trebuie sa presteze urmatoarele servicii (incluse in contract): -sa efectueze cel putin o revizie semestriala la sistemele de alarmare la efractie ale Beneficiarului, in amplasament. -sa garanteze calitatea serviciilor prestate; -sa acorde garantie lucrarilor efectuate conform legii; -sa efectueze, contra cost, si alte servicii, solicitate de beneficiar, in legatura cu sistemele de alarmare la efractie, pe baza unui deviz stabilit de comun acord. - sa furnizeze beneficiarului , contra cost consumabilele necesare sistemelor de alarmare ( acumulatorii, a caror timp de viata nu poate fi determinat cu exactitate) - sa execute, la cerere, contra cost, service pentru componentele sistemului de alarmare la efractie care se defecteaza sau se decalibreaza datorita: a) interventiei neautorizate in echipament, b) utilizarii de instalatii de alimentare sau sigurante necorespunzatoare, c) incendiilor, accidentelor sau deformarilor mecanice accidentelor chimice, d) socurilor de tensiune, traznetelor sau fulgerelor utilizarii in alte conditii de mediu decat cele conforme specificatiei tehnice. Costul acestor lucrari va fi stabilit pe baza de deviz, acceptat de comun acord. 3. Operatiile care vor fi executate in cadrul contractului de service: - Verificarea generala a echipamentului de alarmare (stare fizica, semnalizari defecte) - Verificarea alimentarii echipamentului - Interogarea software a logurilor de defectiuni temporare si/sau permanente aparute de la ultima interventie - Verificarea restrictiilor impuse utilizatorilor sistemului conform cerintelor conducerii unitatii - Verificarea si ajustarea datei si a orei sistemului daca este cazul - Implementarea de restrictii si alte facilitati suplimentare la cererea si dupa planul elaborate impreuna cu conducerea unitatii - Repararea eventualelor defectiuni se va face in masura in care nu implica costuri de echipament suplimentare (up-grade de sistem). - Asigurarea stocului disponibil de echipamente de rezerva pentru situatia defectarii unor echipamente ale sistemului pina la inlocuirea acestora. - Reprogramarea sistemului beneficiarului in concordanta cu eventualele schimbari ale reglementarilor sau in caz de necesitate; - Listare la cerere a raportului de stare a sistemului si a raportului de armare dezarmare a sistemului. 4. Contractul se va incheia pe o durata de 12 luni. 5. Serviciile de reparare si de întretinere a echipamentului de securitate pentru un numar de 46 puncte de lucru ale S.C.APAVITAL S.A.Iasi, care sunt amplasate pe teritoriul municipiului si judetului Iasi