Feedback
I.D.: 56466185

Servicii de reparare si intretinere a computerelor personale

Data publicarii
28.04.21 Exista 156.995 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50320000-4
Pretul estimativ:
2.000,00 RON - 2.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Operatiunile ce fac obiectul acestor servicii, in contul pretului stabilit in abonamentul specificat sunt urmatoarele : • constatare defecte – ori de cate ori se fac solicitări • interventii in reteaua de calculatoare internă • service pentru hard, soft si reteaua de calculatoare internă • service software • service depanare imprimante • asigurarea consultantei tehnice referitoare la achizitia de piese de schimb • tim...
Operatiunile ce fac obiectul acestor servicii, in contul pretului stabilit in abonamentul specificat sunt urmatoarele : • constatare defecte – ori de cate ori se fac solicitări • interventii in reteaua de calculatoare internă • service pentru hard, soft si reteaua de calculatoare internă • service software • service depanare imprimante • asigurarea consultantei tehnice referitoare la achizitia de piese de schimb • timpul de raspuns la solicitare este de 24 ore, intervalul orar la care se raspunde solicitarilor este de luni pana vineri intre orele 07.00-16.00 Piesele de schimb pentru echipamentele enumerate mai sus se furnizeaza in baza comenzilor ferme , se vor factura separat de tariful lunar si se vor monta de prestator fara a solicita tarifarea suplimentară. Transportul echipamentelor pentru reparaţii de la sediile institutiei la sediul firmei se va face cu mijloacele de transport ale prestatorului de servicii, gratuit. După fiecare revizie si intervenţie se va intocmi un proces verbal in care se vor specifica data si felul operaţiunii , acesta va fi semnat de catre reprezentantul prestatorului si a achizitorului si va constitui anexa la factura lunara . Contractul se desfasoara pe o perioada de 8 luni, incepand cu data de 01.05.2021 – 31.12.2021, cu drept de prelungire prin act aditional pana la aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli aferent anului 2022.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu