Acordul-cadru are ca obiect servicii de reparare si întretinere a autospecialelor, autovehiculelor si motocicletelor pâna la data de 31.12.2019, obiect care a fost divizat în 4 loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici. Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze se...
Acordul-cadru are ca obiect servicii de reparare si întretinere a autospecialelor, autovehiculelor si motocicletelor pâna la data de 31.12.2019, obiect care a fost divizat în 4 loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici. Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze servicii de intretinere si repararea autovehiculelor din dotare, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt castigatorii acordurilor cadru, ce fac obiectul prezentei proceduri. În derularea contractului se va avea in vedere faptul ca orice serviciu de revizie si reparatie va fi achizitionat doar in baza unui contract subsecvent, semnat de catre reprezentantii legali ai partilor, numai in limita fondurilor alocate. Ofertantul poate depune oferta de pret pentru unul sau mai multe din loturile stabilite, detaliat pe fiecare tip de autovehicul rutier reprezentativ din lotul respectiv, aşa cum acesta a fost indicat de autoritatea contractantă. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca detin atelier specializat sau ca au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori economici autorizati sa execute servicii ce fac obiectul contractului.In situatia in care dupa atribuirea acordului cadru, fondurile bugetare alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-si asuma obligatia de a executa reparatiile curente si reviziile tehnice la valoarea minima sau maxima prezentata in fisa de date a achizitiei. Acordul-cadru, ca modalitate speciala de atribuire a unui contract de achizitie publica, contine valori estimate ce corespund unor produse si servicii pe care autoritatea contractanta apreciaza ca le va achizitiona ulterior. Cantitatile nu pot fi estimate la nivelul documentatiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractanta avand obligatia, ulterior, la momentul incheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitatile fixe ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent. Serviciile si produsele aferente executarii serviciilor de revizii si reparatii ce se vor achizitiona trebuie sa indeplineasca in totalitate cerintele minime ale specificatiilor tehnice asa cum sunt prevazute in Caietul de sarcini.