Obiectul contractului consta in prestare Servicii de reparare si întretinere a echipamentelor/perifericelor informatice. Reparare si întretinere: domeniu de retea, servere, echipamente retele, conectivitate. Distributia conexiunii în cadrul retelei. Solutii de distributie a încarcarii între conexiuni, monitorizarea traficului, limitarea si/sau restrictionarea accesului anumitor utilizatori, filtrare de continut, filtrare An...
Obiectul contractului consta in prestare Servicii de reparare si întretinere a echipamentelor/perifericelor informatice. Reparare si întretinere: domeniu de retea, servere, echipamente retele, conectivitate. Distributia conexiunii în cadrul retelei. Solutii de distributie a încarcarii între conexiuni, monitorizarea traficului, limitarea si/sau restrictionarea accesului anumitor utilizatori, filtrare de continut, filtrare Antivirus si Antispyware. Gestionarea acceselor utilizatorilor în retea; configurarea statiilor de lucru pentru accesarea fisierelor din retea. Monitorizarea server-ului si a retelei pentru prevenirea incidentelor.Rezolvarea incidentelor semnalate prin telefon sau deplasarea la sediul Beneficiarului.Monitorizarea continua a sistemelor, serverului si a retelei pentru interventia proactiva si prevenirea incidentelor. Solutii pentru securitatea informatiilor. Securizarea acceselor pe baza de user si parola. Instalare si configurare solutii Antivirus si AntiSpyware. Solutii complete pentru E-mail. Instalare, administrare si mentenanta pentru server de e-mail, mentenanta casutelor de e-mail. Solutii Antivirus, AntiSpyware, Antispam si filtrare de continut. Solutie de acces e-mail prin interfata WEB (WEBMAIL) pentru accesul de la distanta sau din afara retelei în conditii de maxima siguranta.Instalare si configurare software si hardware. Suport pentru achizitiile IT. Achizitionarea si/sau consultanta la achizitiile de sisteme, componente hardware, periferice, solutii software.Verificari lunare a starii de functionare a tuturor echipamentelor (minim de doua ori/luna).Corectarea problemelor constatate, recomandari pentru îmbunatatirea performantelor si eficientizare, acolo unde este cazul.Rezolvarea incidentelor semnalate prin telefon, e-mail, chat sau deplasarea la sediul Beneficiarului (interventie în max.24 ore de la semnalare). Asistenta în utilizarea calculatoarelor si a altor echipamente (configurari, instalari software, mesaje de eroare, “cum fac sa”, etc.).