Achizitia de servicii de intretinere si de reparare conform caietului de sarcini, aferente sediului INML, pentru anul 2024 (de la semnarea contractului si pana la 31.12.2024, cu posibilitate de prelungire de cel mult 4 luni in anul 2025, cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
"Servicii de intretinere si reparatii aparate de aer conditionat, camere frigorifice, frigidere si lazi frigori...
Achizitia de servicii de intretinere si de reparare conform caietului de sarcini, aferente sediului INML, pentru anul 2024 (de la semnarea contractului si pana la 31.12.2024, cu posibilitate de prelungire de cel mult 4 luni in anul 2025, cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
"Servicii de intretinere si reparatii aparate de aer conditionat, camere frigorifice, frigidere si lazi frigorifice" pentru iunie – decembrie 2024
Achiziţionarea serviciilor de întreţinere şi reparaţii este necesară pentru menţinerea permanentă într-o stare perfectă de funcţionare, în parametri normali a aparatelor de aer conditionat, a camerelor frigorifice aflate in sala de autopsie, laboratoare si alte locatii din cadrul institutului, a frigiderelor si lazilor frigorifice situate în spaţiile şi birourile în care îşi desfăşoară activitatea Institutul Naţional de medicina Legala Mina Minovici.
"Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii" pentru iunie – decembrie 2024
Achiziţionarea serviciilor de întreţinere şi reparaţii este necesară pentru menţinerea permanentă într-o stare perfectă de funcţionare, în parametri normali a instalatiilor de construcţii interioare si exterioare (mecanice, de termoficare, sanitare si de canalizare), situate în spaţiile si birourile, laboratoarele si alte locatii din cadrul institutului în care îşi desfăşoară activitatea INML Mina Minovici,
Prestarea serviciilor se vor realiza in baza unor comenzi ferme din partea autorităţii contractante.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.