Feedback
I.D.: 15152794

servicii de reparare si de intretinere a sistemelor de securitate pentru desfasurarea in conditii de securitate a activitatii in cladirile sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova

Data publicarii
23.09.16 Exista 117.425 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Pretul estimativ:
74.660,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
servicii de reparare si de intretinere a sistemelor de securitate pentru desfasurarea in conditii de securitate a activitatii in cladirile sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, conform informatiilor din Caietul de Sarcini. Optiuni: In temeiul art.165 din H.G.nr.395/2016
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii de reparare si de intretinere a sistemelor de securitate pentru desfasurarea in conditii de securitate a activitatii in cladirile sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova 05.09.16
Contract de - servicii de proiectare documentatie obtinere avize de securitate la incendiu pentru cladirile sedii administrative din patrimoniul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 11052/ 16.10.2018 si caietului de sarcini nr. CRR-DGR 11053/ 16.10.2018 intocmite de Compartimentul Intern de Prevenire si Protectie, repartizate pe 5 loturi. Loturilor sunt urmatoarele: Lotul 1 cladire Serviciul Fiscal Municipal Caracal, Lotul 2 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Bals, Lotul 3 cladire Birou Vamal Olt, Lotul 4 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Bailesti, Lotul 5 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Orsova.  
Contract de - servicii de proiectare documentatie obtinere avize de securitate la incendiu pentru cladirile sedii administrative din patrimoniul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 11052/ 16.10.2018 si caietului de sarcini nr. CRR-DGR 11053/ 16.10.2018 intocmite de Compartimentul Intern de Prevenire si Protectie, repartizate pe 5 loturi. Loturilor sunt urmatoarele: Lotul 1 cladire Serviciul Fiscal Municipal Caracal, Lotul 2 cladire Serviciul Fiscal Orasenesc Bals, 19.11.18
servicii de verificare a statiilor de pompare pentru incendiu, a hidrantilor interiori si exteriori aferente cladirilor sedii administrative in care se desfasoara activitatea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate nr. CRR-DGR 5205/21.07.2016 si ca 10.10.16
Servicii de reparare si de intretinere a sistemelor de securitate din dotarea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova; 12.07.16
role cu folie polipropilena pentru maşinile de legat bani Humboldt, necesare pentru desfasurarea in bune conditii a Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, in conformitate cu modelele prezentate in Anexele nr. 1 si 2 14.04.21
Stingatoare de incendiu necesare pentru desfasurarea in conditii de siguranta a activitatii in cladirile sedii administrative din cadrul DGRFP Craiova 05.12.19
Servicii de curatenie in spatiile sedii administrative apartinand Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova 10.07.18
Hârtie copiator pentru buna desfasurare a activitatii Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj si Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mehedinti, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea, Directia Regionala Vamala Craiova;  
Hârtie copiator pentru buna desfasurare a activitatii Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj si Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mehedinti, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea, Directia Regionala Vamala Craiova; 25.02.20