Feedback
I.D.: 53717056

Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului informatic cf. contract

Data publicarii
26.01.21 Exista 57.149 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Pretul estimativ:
24.600,00 RON - 24.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Repararea si intretinerea echipamentului informatic cod CPV: 50312000-5 - Prestatorul se obliga sa presteze urmatoarele servicii: Interventii pentru remedierea defectiunilor si intretinere periodica la cererea Autoritatii contractante pentru echipamentul informatic: 7 bucati multifunctional A3 color/monocrom (fara piese consumabile incluse); 3 bucati imprimanta/multifunctional A4 color/monocrom (fara piese consumabile incl...
Repararea si intretinerea echipamentului informatic cod CPV: 50312000-5 - Prestatorul se obliga sa presteze urmatoarele servicii: Interventii pentru remedierea defectiunilor si intretinere periodica la cererea Autoritatii contractante pentru echipamentul informatic: 7 bucati multifunctional A3 color/monocrom (fara piese consumabile incluse); 3 bucati imprimanta/multifunctional A4 color/monocrom (fara piese consumabile incluse); 18 bucati statie de lucru cu monitor; 1 bucata multifunctional A3 color (cu piese consumabile incluse); Revizia periodica se face o data la trei luni, la o data convenita de comun acord cu Autoritatea contractanta. Scopul acestei activitati este de a verifica daca echipamentele isi pastreaza caracteristicile initiale si sunt, in continuare, in parametrii normali de functionare. Interventiile pentru remedierea defectiunilor accidentale se efectueaza la cererea achizitorului, in termen de maxim 24 ore de la sesizare. Prestatorul se obliga sa inlocuiasca piesele si subansamblele defecte al echipamentele care fac obiectul prezentului contract cu costuri suplimentare pentru utilizarea in conditii optime a acestora si la calitatea solicitata de catre achizitor. VALOARE LUNARA CONTRACT 2050 LEI, VALOARE ANUALA CONTRACT 24600 LEI
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu