Prestarea efectivă a serviciilor de reparare şi întreţinere în unităţile service
Prestarea efectiva a serviciilor de reparare si întreţinere se va face, după constatarea defecţiunilor, întocmirea devizului estimativ şi aprobarea acestuia de către autoritatea contractantă.
În timpul cât auto se afla în reparaţie, prestatorul va răspunde pentru orice lipsuri, înlocuiri neautorizate de piese, eventualele daune sau accidente...
Prestarea efectivă a serviciilor de reparare şi întreţinere în unităţile service
Prestarea efectiva a serviciilor de reparare si întreţinere se va face, după constatarea defecţiunilor, întocmirea devizului estimativ şi aprobarea acestuia de către autoritatea contractantă.
În timpul cât auto se afla în reparaţie, prestatorul va răspunde pentru orice lipsuri, înlocuiri neautorizate de piese, eventualele daune sau accidente suferite în atelier.
Prestatorul va presta serviciile de reparare si întreţinere, conform procedurilor tehnologice, normelor de timp si condiţiilor de calitate, enunţate în condiţiile generale de întreţinere si reparaţii valabile pentru autovehiculele în discuţie, regăsite în manualul de întreţinere şi carnetul de service.
Prestatorul trebuie :
A. Să programeze automobilele pentru constatare, în termen de maxim 6 ore de la primirea sesizării telefonice sau scrise a achizitorului.
B. Să programeze automobilele pentru revizii/reparaţii, în termen de maxim 24 ore, de la primirea sesizării telefonice sau scrise a achizitorului.
C. Să finalizeze reviziile/ reparaţiile automobilelor în termen de maxim 48 ore de la data/ora transmiterii sesizării de service de la achizitor.
D. În cazul în care, din motive obiective, termenele de prestare prevăzute la pct. 6 A, 6 B sau 6 C se estimează a fi de durată mai mare decât cea specificată, acestea vor fi comunicate imediat achizitorului, menţionându-se cauzele determinante şi cu posibilitatea ca prestatorul să pună la dispoziţia achizitorului, gratuit, autoturism de înlocuire pe perioada reparaţiei.