Feedback
I.D.: 15887121

SERVICII DE REPARARE, ÎNTRETINEREA AUTOSANITARELOR SI INLOCUIREA PIESELOR DE SCHIMB UZATE

Data publicarii
04.11.16 Exista 77.251 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50110000-9 34300000-0
Termenul limita pentru depunere:
12.12.16
Pretul estimativ:
837.120,00 RON
Documente participare:
  1. 2-171142.zip
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru are ca obiect "Servicii de reparare, intretinere a autosanitarelor si inlocuirea pieselor de schimb uzate" pe anul 2017, obiect care a fost divizat pentru a adapta dimensiunea obiectului contractelor individuale rezultate astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici, astfel ca se vor incheia 7 acorduri cadru, pentru fiecare lot in par...
Acordul-cadru are ca obiect "Servicii de reparare, intretinere a autosanitarelor si inlocuirea pieselor de schimb uzate" pe anul 2017, obiect care a fost divizat pentru a adapta dimensiunea obiectului contractelor individuale rezultate astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici, astfel ca se vor incheia 7 acorduri cadru, pentru fiecare lot in parte. Avand in vedere dispozitiile art.1 din Ordonanta de Urgenta nr.71/2012 privind desemnarea Ministerului Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizate, si dispozitiile art.4 , durata acordului cadru va fi de 16 luni, iar executarea contractelor subsecvente se pot rezilia de catre achizitor in orice moment, fara plata de daune interese, la ordinul Ministerului Sanatatii, in situatia in care acesta din urma finalizeaza implementarea la nivel national al sistemului centralizat de achizitii publice si atribuie servicii de reparatii/furnizarea de piese de schimb pentru mijloacele auto folosite de institutiile pe care le finanteaza. Valoarea estimata pe fiecare lot este: Valoare estimata totala LOT 1 = intre 284,289.65 si 366,138.96 RON Valoare estimata totala LOT 2 = intre 181,098.07 si 220,868.34 RON Valoare estimata totala LOT 3 = intre 139,585.11 si 267,141.62 RON Valoare estimata totala LOT 4 = intre 54,778.94 si 73,139.35 RON Valoare estimata totala LOT 5 = intre 61,625.58 si 99,423.40 RON Valoare estimata totala LOT 6 = intre 37,724.88 si 41,933.42RON Valoare estimata totala LOT 7 = intre 78,017.80 si 82,395.54 RON Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA: intre 837.120,03 lei si 1.151.040,63 Moneda: RON Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: : Lot 1: Val est= 284.289,65 lei; Lot 2: Val est= 181.098,07 lei; Lot 3: Val est= 139.585,11 lei; Lot 4: Val est= 54.778,94 lei; Lot 5: Val est= 61.625,58 lei; Lot 6: Val est= 37.724,88 lei; Lot 7: Val est= 78.017,80 lei. Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente sunt conform anexei din caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate trimestrial, semestrial, sau ori de cate ori apare o nevoie noua, cuantumurile valorice a fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu ncesitatile ce fac obiectul contractului si a resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu