Feedback
I.D.: 104797434

Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani

Data publicarii
29.10.24
Coduri CPV
50411000
Locul realizarii:
Bihor, Cluj
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 aniAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit prevederilor art. 221 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, cu conditia ca aceasta sa nu se incadreze in prevederil...
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 aniAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit prevederilor art. 221 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, cu conditia ca aceasta sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 adica sa nu reprezinte o modificare substantiala.Valoarea maxima estimata a acordului -cadru este de 128.487,00 lei fara TVA, valoarea minima estimata este de 732.604,00 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 410.412,50 lei fara TVA;Autoritatea contractantă intenționează să încheie 4 contracte subsecvente, cu o frecvență de 2 contracte subsecvente pe an sau, după caz, mai multe contracte subsecvente, în funcție de alocările financiare. Cantitatile minime si maxime aferente acordului-cadru se regasesc ca Anexa la documentatia de atribuire/Caiet de Sarcini.Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare:A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este în a 18-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, termenul limită la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este în a este in a 20 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.*Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu