Conform Caietului de sarcini, serviciile vor consta in principal in urmatoarele activitati:
A. Intretinere si supraveghere centrale termice - zilnic, 8 ore/zi, 5 zile/saptamana, in limita a 4.056 de ore. Reparatii - la solicitarea Achizitorului, in functie de necesitate, in limita a 20 de ore;
B. Mentenanta instalatiilor electrice – zilnic, 8 ore/zi, 5 zile/saptamana, in limita a 4.056 de ore. Reparatii - la solicitarea Ach...
Conform Caietului de sarcini, serviciile vor consta in principal in urmatoarele activitati:
A. Intretinere si supraveghere centrale termice - zilnic, 8 ore/zi, 5 zile/saptamana, in limita a 4.056 de ore. Reparatii - la solicitarea Achizitorului, in functie de necesitate, in limita a 20 de ore;
B. Mentenanta instalatiilor electrice – zilnic, 8 ore/zi, 5 zile/saptamana, in limita a 4.056 de ore. Reparatii - la solicitarea Achizitorului, in functie de necesitate, in limita a 30 de ore; Mentenanţa instalaţiilor electrice consta in principal in activitatile descrise la cap. 4.1 pct. 2 din Caietul de sarcini;
C. Mentenanta instalatiilor termice si sanitare - la solicitarea Achizitorului, in functie de necesitate, in limita a 400 de ore; Mentenanta instalatiilor termice si sanitare consta in principal in activitatile descrise la cap. 4.1 pct. 3 din Caietul de sarcini;
D. Reparatii de lacatuserie pentru usi interioare, usi exterioare, porti si mobilier - la solicitarea Achizitorului, in functie de necesitate, in limita a 500 de ore;
E. Servicii de reparatii si intretinere a mobilierului - la solicitarea Achizitorului, in functie de necesitate, in limita a 400 de ore;
F. Servicii de relocare mobilier in diverse spatii de desfasurare a evenimentelor/activitatilor, precum si in spatiile de desfasurare curenta a activitatilor proprii - la solicitarea Achizitorului, in functie de necesitate, in limita a 500 de ore;
G. Servicii de reparatii si intretinere cladiri: pereti interiori si exteriori ai cladirilor, zugraveli interioare si exterioare ale cladirilor, realizare de compartimentari din gips carton - la solicitarea Achizitorului, in functie de necesitate, in limita a 600 de ore. Prestatorul va realiza in principal activitatile descrise la cap. 4.1 pct. 7 din Caietul de sarcini;
H. Verificarea anuala a instalatiei de legare la pamant, emiterea unui buletin de verificare PRAM-AMC eliberat de un laborator de analize si incercari in constructii PRAM, autorizat conform legislatiei in vigoare - 4 verificari in 24 de luni;
I. Verificarea tehnica a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, in conformitate cu Procedura privind verificarile si reviziile tehnice ale instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, aprobata prin Ordinul Presedintelui ANRE nr. 179/2015 - 2 verificari in 24 de luni;
J. Revizia si reautorizarea in functionare a celor 2 centrale termice, o data pe an, in conformitate cu prevederile Legii nr. 64/2008 privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, republicata - cate o revizie pe an la fiecare centrala.