Feedback
I.D.: 51834129

Servicii de reparare şi intretinere a perifericelor informatice

Data publicarii
23.11.20 Exista 107.761 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Termenul limita pentru depunere:
25.11.20
Pretul estimativ:
10.800,00 RON - 10.800,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet Sarcini_Anexa_Declaratie.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Servicii de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri)" în cadrul Consiliului Judeţean Vâlcea. Scopul principal al contractului este achiziţionarea serviciului de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri)" în cadrul Consiliului Jueţean Vâlcea, pentru 113 buc. conform Anexă ataşată la Caietul de sarcini nr. 17009/09.1...
"Servicii de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri)" în cadrul Consiliului Judeţean Vâlcea. Scopul principal al contractului este achiziţionarea serviciului de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri)" în cadrul Consiliului Jueţean Vâlcea, pentru 113 buc. conform Anexă ataşată la Caietul de sarcini nr. 17009/09.11.2020. Locaţia prestării serviciilor: Serviciile de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri) la sediul Consiliului Judeţean Vâlcea din strada General Praporgescu, nr. 1. Prestatorul se obligă să presteze serviciile la standardele comunitare şi cele din Romania; alte standarde ce pot fi echivalente. Prestatorul este pe deplin responsabil pentru execuţia serviciilor în conformitate cu legislaţia în vigoare. Totodată, este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului. - Recepţia lunară a serviciilor se va efectua pe bază de Proces verbal cu confirmarea lucrărilor efectuate din partea achizitorului prin Serviciul de Informatizare, Gestionare Baze de Date, Arhivare Electronică, după ce în prealabil pe acel proces verbal a semnat fiecare utilizator, în dreptul perifericului pe care îl utilizează, astfel încât să confirme serviciile efectuate la sistemul de calcul respectiv. - Prestatorul va asigura repararea şi extinderea reţelei de calculatoare. - În cazul în care unele lucrări nu corespund din punct de vedere cantitativ sau calitativ, beneficiarul are dreptul de a cere remedierea defecţiunilor, prestatorul având obligaţia de a înlocui piesele de schimb necorespunzătoare pe cheltuiala proprie. - Pentru toate reparaţiile efectuate nu se percepe manoperă, aceasta fiind inclusă în cadrul asistenţei de specialitate. Modalităţi de plată: Plata serviciilor se va face lunar, cu ordin de plată, în termen de 30 zile de la înregistrarea, facturii emise de prestator, conform serviciilor prestate menţionate în Procesul verbal de confirmare a lucrărilor efectuate. Durata prestării serviciilor: - 12 luni de la data semnării contractului de către ambele părţi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri) în cadrul Consiliului Judeţean Vâlcea 19.11.19
Servicii de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice  
Servicii de reparare şi întreţinere periferice informatice  
Servicii de mentenata pentru instalatii de climatizare-ventilare, instalatii de desfumare, intalatii de detectie si semnalizare la incendii, instalatii antiefractie, instalatii electrice (lampi, proiectoare, sistem deschidere cortina), hidranti, sistem sonorizare si video la sediul CJ Valcea 12.02.20
Servicii de verificare si intretinere a instalatiilor de acer conditionat din sediul Consiliului Judetean Valcea 16.09.20
Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri) in cadrul Consiliului Judetean Valcea 09.12.21
Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri) in cadrul Consiliului Judetean Valcea 09.01.23
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 21.09.23
Servicii de auditare financiară a cheltuielilor corespunzătoare proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti"– cod SMIS 151336 12.12.22
Servicii de auditare financiară a cheltuielilor corespunzătoare implementării proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea" 07.11.22