"Servicii de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri)" în cadrul Consiliului Judeţean Vâlcea.
Scopul principal al contractului este achiziţionarea serviciului de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri)" în cadrul Consiliului Jueţean Vâlcea, pentru 113 buc. conform Anexă ataşată la Caietul de sarcini nr. 17009/09.1...
"Servicii de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri)" în cadrul Consiliului Judeţean Vâlcea.
Scopul principal al contractului este achiziţionarea serviciului de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri)" în cadrul Consiliului Jueţean Vâlcea, pentru 113 buc. conform Anexă ataşată la Caietul de sarcini nr. 17009/09.11.2020.
Locaţia prestării serviciilor:
Serviciile de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (imprimante, scannere, plottere, faxuri) la sediul Consiliului Judeţean Vâlcea din strada General Praporgescu, nr. 1.
Prestatorul se obligă să presteze serviciile la standardele comunitare şi cele din Romania; alte standarde ce pot fi echivalente.
Prestatorul este pe deplin responsabil pentru execuţia serviciilor în conformitate cu legislaţia în vigoare. Totodată, este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului.
- Recepţia lunară a serviciilor se va efectua pe bază de Proces verbal cu confirmarea lucrărilor efectuate din partea achizitorului prin Serviciul de Informatizare, Gestionare Baze de Date, Arhivare Electronică, după ce în prealabil pe acel proces verbal a semnat fiecare utilizator, în dreptul perifericului pe care îl utilizează, astfel încât să confirme serviciile efectuate la sistemul de calcul respectiv.
- Prestatorul va asigura repararea şi extinderea reţelei de calculatoare.
- În cazul în care unele lucrări nu corespund din punct de vedere cantitativ sau calitativ, beneficiarul are dreptul de a cere remedierea defecţiunilor, prestatorul având obligaţia de a înlocui piesele de schimb necorespunzătoare pe cheltuiala proprie.
- Pentru toate reparaţiile efectuate nu se percepe manoperă, aceasta fiind inclusă în cadrul asistenţei de specialitate.
Modalităţi de plată:
Plata serviciilor se va face lunar, cu ordin de plată, în termen de 30 zile de la înregistrarea, facturii emise de prestator, conform serviciilor prestate menţionate în Procesul verbal de confirmare a lucrărilor efectuate.
Durata prestării serviciilor:
- 12 luni de la data semnării contractului de către ambele părţi.