• Administrarea sistemelor de calcul: Instalare şi configurare software şi hardware; Întreţinere periodică a echipamentelor la sediul beneficiarului, recomandări pentru îmbunătăţirea performanţelor; Instalare, upgrade şi configurare sisteme de operare (Windows şi Linux), Instalare drivere şi diverse aplicaţii; . • Administrarea reţelelor de calculatoare : Proiectare, configurare şi execuţie reţele de calculatoare (instalare...
• Administrarea sistemelor de calcul: Instalare şi configurare software şi hardware; Întreţinere periodică a echipamentelor la sediul beneficiarului, recomandări pentru îmbunătăţirea performanţelor; Instalare, upgrade şi configurare sisteme de operare (Windows şi Linux), Instalare drivere şi diverse aplicaţii; . • Administrarea reţelelor de calculatoare : Proiectare, configurare şi execuţie reţele de calculatoare (instalare şi conectare sisteme, servere, cablare şi elemente de reţea); Configurare servere pentru reţea (routing, mail, share, dns, firewall, web), administrare şi mentenanţă staţii de lucru, servere şi echipamente de reţea); Monitorizarea traficului, limitarea sau restricţionarea accesului anumitor utilizatori, filtrare de conţinut, filtre antivirus, antispyware,antispam; Soluţii de distribuţie a încărcării între conexiuni (load balancing), preluarea traficului pe conexiune auxiliară în cazul avariilor (failover), monitorizarea traficului,limitarea şi restricţionarea accesului anumitor utili zatori, filtrare de conţinut, filtrare Antivirus şi Antispyware. • Administrare şi mentenanţa echipamentelor periferice (imprimante, multifuncţionale, scannere şi proiectoare) Instalare, configurare; Aprovizionare cu consumabile; Mentenanţă periodică, service în garanţie şi post-garanţie la sediul beneficiarului. • Asistenţă tehnică de tip Help-Desk Rezolvarea incidentelor prin deplasarea la Sediul Autorităţii contractante. * pentru o perioadă de 4 luni (ian.-apr. 2024).