Servicii de reparare şi întreţinere a autovehiculelor utilizate de Consiliului Judeţean Cluj pentru anul 2023, conform cerinţelor caietului de sarcini, disponibil pe site-ul Consiliului Judeţean Cluj - https://cjcluj.ro/achizitie/.
Valoarea totală maximă estimată a contractului de servicii, fără TVA, este : 231.577,5 lei,
Valoarea estimată pentru – Servicii de reparare şi întreţinere a autovehiculelor utilizate de Consili...
Servicii de reparare şi întreţinere a autovehiculelor utilizate de Consiliului Judeţean Cluj pentru anul 2023, conform cerinţelor caietului de sarcini, disponibil pe site-ul Consiliului Judeţean Cluj - https://cjcluj.ro/achizitie/.
Valoarea totală maximă estimată a contractului de servicii, fără TVA, este : 231.577,5 lei,
Valoarea estimată pentru – Servicii de reparare şi întreţinere a autovehiculelor utilizate de Consiliului Judeţean Cluj pentru anul 2023, aferentă perioadei 01.05.2023 - 31.12.2023 este de 154.385 lei fără TVA.
Valoarea estimata aferentă perioadei 01.05.2023 - 31.12.2023 reprezintă valoarea în funcţie de care se vor elabora si evalua ofertele;
Plata se va efectua în lei, în termen de 30 de zile de la emiterea facturii de către furnizor. Plata se va efectua prin Trezoreria Cluj Napoca
Condiţii tehnice minimale pt derularea contractului:
Operatorul economic trebuie să deţină atelier propriu de reparaţii dotat cu echipamentele necesare, respectiv cu personal calificat care să efectueze serviciile de întreţinere şi reparaţii, ȋn plus trebuie să deţină şi statie ITP pentru autovehicule până la 3,5 tone.
Pentru activitatea de ITP se vor prezenta Certificatele de atestare ale Inspectorilor tehnici, corespunzător clasei ITP din care fac parte autovehiculele conform RNTR 1 aprobat prin Ordinul Ministrului Transporturilor, Construcţiilor si Turismului 2133/08.12.2015-Anexa10.
Certificatele de atestare ale inspectorilor tehnici pentru activitatea de ITP trebuie sa fie ȋn vigoare la data depunerii ofertei.
Condiţii de participare: Înregistrarea ofertei în catalogul electronic de pe site-ul www. e-licitatie.ro, este obligatorie.
Ofertele se vor transmite pe e-mail la adresa: achizitii@cjcluj.ro şi în catalogul electronic, pana la data si ora limita de depunere.
La secţiunea "Subiect" din e-mail se va menţiona obligatoriu: "Reparare şi întreţinere autovehicule jud. Cluj."
Pentru identificare, oferta de preţ se va publica în catalogul electronic sub denumirea: "Reparare şi întreţinere autovehicule jud. Cluj."