Feedback
I.D.: 35739635

SERVICII DE REPARARE ŞI ÎNTREŢINERE A AUTOMOBILELOR -3 LOTURI

Data publicarii
08.05.19 Exista 279.972 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
20.05.19
Pretul estimativ:
154.384,00 RON - 231.577,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1042865.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este achiziţionarea de servicii de reparare şi de întreţinere a automobilelor pentru: LOT 1- 10 autovehiculele, noi, ȋn garanţie, marca Volkswagen din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj. LOT 2- 4 autovehiculele, noi, ȋn garanţie, marca Ford, din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj LOT 3- 15 autovehiculele, de diferite marci, din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj. Durata contractului...
Obiectul contractului este achiziţionarea de servicii de reparare şi de întreţinere a automobilelor pentru: LOT 1- 10 autovehiculele, noi, ȋn garanţie, marca Volkswagen din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj. LOT 2- 4 autovehiculele, noi, ȋn garanţie, marca Ford, din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj LOT 3- 15 autovehiculele, de diferite marci, din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj. Durata contractului este de la data semnării acestuia şi până la 31.12.2019. Conform art. 165 din H.G. nr. 395/2016 autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru suplimentarea serviciilor, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Durata prelungirii nu va depăşi data de 30.04.2020. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat şi fişa de date a achiziţiei - Secţiunea I.1 respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea ”Documentaţie, clarificări şi decizii” din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 3-a înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare simplificat
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu