Obiectul contractului este achiziţionarea de servicii de reparare şi de întreţinere a automobilelor pentru:
LOT 1- 10 autovehiculele, noi, ȋn garanţie, marca Volkswagen din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj.
LOT 2- 4 autovehiculele, noi, ȋn garanţie, marca Ford, din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj
LOT 3- 15 autovehiculele, de diferite marci, din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj.
Durata contractului...
Obiectul contractului este achiziţionarea de servicii de reparare şi de întreţinere a automobilelor pentru:
LOT 1- 10 autovehiculele, noi, ȋn garanţie, marca Volkswagen din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj.
LOT 2- 4 autovehiculele, noi, ȋn garanţie, marca Ford, din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj
LOT 3- 15 autovehiculele, de diferite marci, din parcul auto al Consiliului Judeţean Cluj.
Durata contractului este de la data semnării acestuia şi până la 31.12.2019. Conform art. 165 din H.G. nr. 395/2016 autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru suplimentarea serviciilor, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Durata prelungirii nu va depăşi data de 30.04.2020.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat şi fişa de date a achiziţiei - Secţiunea I.1 respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea ”Documentaţie, clarificări şi decizii” din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 3-a înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare simplificat