Feedback
I.D.: 40106645

Servicii de reparare şi de ȋntreţinere a aparatelor de mǎsurare, de testare şi control

Data publicarii
19.11.18 Exista 93.498 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50410000-2
Pretul estimativ:
4.874,00 RON - 4.874,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de service corectiv şi preventiv pentru 2 cromatografe de gaz, 2 spectrometre de absorbţie atomicǎ, 1 spectrofotometru UV-VIS, 1 analizor de carbon organic total (TOC) şi 1 spectrometru de fluorescenţǎ de raze X. O revizie preventivǎ şi corectivǎ pe an pentru fiecare echipament efectuatǎ la sediul beneficiarului: Institutul de Cercetǎri pentru Energii Regenerabile, Timişoara, Str. Gavril Musicescu, Nr 138, planifi...
Servicii de service corectiv şi preventiv pentru 2 cromatografe de gaz, 2 spectrometre de absorbţie atomicǎ, 1 spectrofotometru UV-VIS, 1 analizor de carbon organic total (TOC) şi 1 spectrometru de fluorescenţǎ de raze X. O revizie preventivǎ şi corectivǎ pe an pentru fiecare echipament efectuatǎ la sediul beneficiarului: Institutul de Cercetǎri pentru Energii Regenerabile, Timişoara, Str. Gavril Musicescu, Nr 138, planificate de comun acord de cǎtre parţi. • Lucrǎrile vor fi executate ȋn concordanţǎ cu specificaţiile producǎtorului; • Prestatorul va rǎspunde cererii de intervenţie scrisǎ sau telefonicǎ a beneficiarului ȋn maxim 5 zile lucrǎtoare de la solicitarea scrisǎ primitǎ de la beneficiar; • La ȋncheierea fiecǎrei revizii prestatorul va demonstra beneficiarului buna funcţionare a aparatului. Se va ȋntocmi raport de service, ȋn care se menţioneazǎ obligatoriu toate operaţiile executate, starea echipamentului dupǎ revizie, eventuale componente care vor trebui ȋnlocuite ȋn perioada urmǎtoare, alte date de interes care privesc intervenţia. Raportul este semnat de reprezentanţi ai beneficiarului şi ai prestatorului. • Dupǎ intervenţia efectuatǎ prestatorul acordǎ o garanţie de 6 luni pentru lucrarea respectivǎ; • Defecţiunile apǎrute ȋn perioada de garanţie vor prelungi garanţia cu o perioadǎ corespunzǎtoare intervalului de timp necesar pentru remedierea defecţiunilor. • Pentru situaţiile care necesitǎ ȋnlocuirea unor piese de schimb defecte, prestatorul va ȋntocmi o notǎ
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de colectare legume - fructe în judeţul Timiş - proiect pilot pe amplasamentul din comuna Tomnatic, judeţul Timiş"  
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Speranţa" amplasat în Timişoara, str. Cornelia Sălceanu, nr. 11  
Acord-cadru de servicii: Asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier pentru obiectivul: "Lucrări de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene"  
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă cu punerea la dispoziţie, în custodie, a unui echipament minimal de alarmare la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judetean Gorj 05.06.19
Execuţie lucrări (PT + execuţie) aferente obiectivului de investiţii "Realizare staţii de încărcare pentru vehicule electrice în Municipiul Timişoara-Etapa II"  
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţie a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video). 19.01.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 02.03.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 02.09.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 26.08.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 13.09.23