Locaţie: Oficiul Judeţean Tulcea, Str. Babadag nr. 158, Bl. 13, Sc. B, Ap. 30, jud. Tulcea
Descriere centrală: ARISTON CLAS PREMIUM EVO, Putere (kw): 24
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în:
A. UNA revizie tehnică anuală;
B. Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a echipamentelor în parametrii ...
Locaţie: Oficiul Judeţean Tulcea, Str. Babadag nr. 158, Bl. 13, Sc. B, Ap. 30, jud. Tulcea
Descriere centrală: ARISTON CLAS PREMIUM EVO, Putere (kw): 24
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în:
A. UNA revizie tehnică anuală;
B. Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a echipamentelor în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente).
Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate):
A. Revizia tehnică anuală pentru centrala termică va cuprinde obligatoriu următoarele operaţiuni de verificare şi/sau curăţare a:
- etanşeităţii legăturilor hidraulice ale centralei termice;
- etanşeităţii legăturii centralei termice la conducta de alimentare cu gaz;
- filtrului stabilizator de gaz;
- presiunii apei în instalaţia de încălzire;
- presiunii statice de alimentare cu gaz;
- presiunii dinamice de alimentare cu gaz;
- blocului electroventile de pe vana de gaz;
- camerei de ardere;
- rampei de gaz arzător;
- electrodului de aprindere;
- electrodului de ionizare (supraveghere flacără);
- exterioară a schimbătorului de căldură;
- ventilatorului evacuare gaze arse;
- presostatului de aer şi a furtunelor de legătură la coş;
- coşului evacuare gaze arse;
- senzorului temperatură apă caldă menajeră;
- senzorului temperatură încălzire;
- termostatuui siguranţă;
- fluxostatului (senzor curgere apă caldă) ;
- debitului şi a temperaturii a.c.m;
- filtrului impurităţi încorporat în flusostat;
- legăturilor electrice;
- setări/reglaje placă electronică;
- timpilor de siguranţă;
- funcţionării centralei la diferite regimuri;
- echipamentelor de siguranţă şi control.
B. Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a echipamentelor în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente).
a) Efectuarea reparaţiilor se va realiza în conformitate cu documentaţia tehnică emisă de producător (fabricant), în baza unui Deviz de reparaţie care se va transmite beneficiarului şi acceptat de către acesta.
b) Termenele de intervenţie pentru reparaţii vor fi următoarele:
- pentru constatare de maxim 48 de ore de la data solicitării beneficiarului
- pentru transmiterea devizului de reparaţie de maxim 48 de ore de la data constatării de către prestator
- pentru remedierea defecţiunilor de maxim 5 zile lucrătoare de la data acceptării devizului de reparaţie de către beneficiar.
c) Prestatorul îşi va asuma în întregime responsabilitatea în ceea ce priveşte înlocuirea/repararea subansamblelor sau a pieselor de schimb şi consumabilelor, care se vor efectua numai cu acordul prealabil al beneficiarului, asigurând garanţie în conformitate cu normativele tehnice în vigoare pentru reparaţiile efectuate cât şi pentru piesele şi consumabilele înlocuite.
d) Reparaţiile se facture