Serviciile ce fac obiectul achiziției sunt servicii de reparație programate în anul 2024 la turbina de abur nr.4 (tip K-160-130-2PR2)
și la turbogeneratorul aferent (de 176,5MVA /18KV /5662A /50Hz/ PF0,85 / 3000 rot/min și o frecvența de rotire constanta 50
Hz, cu excitație statică și răcire cu aer), din cadrul Sucursalei Electrocentrale Paroșeni . În cadrul serviciilor de reparaţie
programate în anul 2024...
Serviciile ce fac obiectul achiziției sunt servicii de reparație programate în anul 2024 la turbina de abur nr.4 (tip K-160-130-2PR2)
și la turbogeneratorul aferent (de 176,5MVA /18KV /5662A /50Hz/ PF0,85 / 3000 rot/min și o frecvența de rotire constanta 50
Hz, cu excitație statică și răcire cu aer), din cadrul Sucursalei Electrocentrale Paroșeni . În cadrul serviciilor de reparaţie
programate în anul 2024 la turbina de abur nr.4 tip K-160-130-2PR2 și la generatorul aferent ei, de la Sucursala Electrocentrale
Paroșeni, se vor efectua următoarele:-Revizie Viror ;-Revizie lagăre 1, 2, 3, 4, 5 si 6 ; -Revizie a sistemului de reglaj
;-Revizie VIR-ului Principal ;-Revizie VIR-ului abur cald ;-Revizie VPA -2 buc, VAC-2 buc , VAR -2 buc inclusiv BY-Pas-ele
acestora – 6 buc ;-Revizie KOS - uri prize 2, 3, 4 ;-Revizie vane abur PIP – 3 bucăți si PJP-2 buc ;-Inspecție detaliata a
generatorului demontare/montare rotor generator + demontare /montare sistem excitație) .Aceste servicii sunt necesare pentru
a menține caracteristicile proiectate ale turbinei și generatorului de curent alternativ, pentru a le putea exploata în condiții
de siguranță și eficiență până la următoarea oprire planificată. Listele de cantități de servicii care urmează a se efectua
sunt prezentate în nomenclatoarele de servicii și operațiuni estimate a fi prestate la fiecare agregat, anexate la caietului
de sarcini. Prestatorul va trebui să efectueze toate operațiile menționate în nomenclator astfel ca până la data stabilită
în contract să fie remontat totul pentru a se începe probele și punerea în funcțiune.Descrierea detaliată a serviciilor și
a cerințelor solicitate se regăsesc în caietul de sarcini nr. 48 aprobat și înregistrat cu nr. DG7945/17.09.2024 si anexa
1 la acesta cu nomenclatoarele de servicii și operațiuni .Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte
de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 9 zile.Entitatea contractanta va răspunde în mod clar și complet
tuturor solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită
stabilit.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ). Termenele limită de primire
a solicitărilor de clarificări, respectiv de transmitere a răspunsului autorității contractante au fost astfel calculate astfel
încât operatorii economici sa beneficieze de cele 5 zile prevăzute de art. 173 din Legea nr.99/2016 cu modificările și completările
ulterioare.