Achiziția de „Servicii de reparații, întreținere și furnizare de piese de schimb și consumabile pentru utilaje aflate în parcul
auto propriu al CMESB S.A.”, prin închierea unui acord-cadru cu durata, cu o durată de 24 de luni, împărțit în 6 (șase) loturi,
astfel:Lotul 1 - Servicii de reparații, întreținere și furnizare de piese de schimb și consumabile pentru macara marca FASSI
și HTCLotul 2 - Servicii de ...
Achiziția de „Servicii de reparații, întreținere și furnizare de piese de schimb și consumabile pentru utilaje aflate în parcul
auto propriu al CMESB S.A.”, prin închierea unui acord-cadru cu durata, cu o durată de 24 de luni, împărțit în 6 (șase) loturi,
astfel:Lotul 1 - Servicii de reparații, întreținere și furnizare de piese de schimb și consumabile pentru macara marca FASSI
și HTCLotul 2 - Servicii de reparații, întreținere și furnizare de piese de schimb și consumabile pentru macara marca PALFINGER
Lotul 3 - Servicii de reparații, întreținere și furnizare de piese de schimb și consumabile pentru excavatoare pe pneuri/miniîncărcător
multifuncțional/ buldoexcavatoare marca HYUNDAI și MECALACLotul 4 - Servicii de reparații, întreținere și furnizare de piese
de schimb și consumabile pentru buldoexcavatoare marca JCBLotul 5 - Servicii de reparații, întreținere și furnizare de piese
de schimb și consumabile pentru generatoare marca ZENESSISLotul 6 - Servicii de reparații, întreținere și furnizare de piese
de schimb și consumabile pentru generatoare marca GenSET și MOSA, motostivuitor marca ZENESSIS, motocompresor marca DOSAN,
cilindru compactor marca BOMAG, dumper marca CORMIDI și pompă de beton marca PUTZMEISTERServiciile de reparații, întreținere
și furnizare de piese de schimb și consumabile pentru utilaje, aflate în parcul auto propriu al CMESB S.A. trebuie să respecte
cerințele impuse prin Caietul de sarcini.Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare:A.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările
ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații
suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.B.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările
ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarficare/informațiilor
suplimentare în a 11 - a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.